Legend Sir Albert Farkle1300s İzlanda kendi adını taşıyanzar oyunu yarattığını söylüyor . Tarihsel yeniden enactors Farkle denizci ‘ kumar oyunları ile Fransız kökenleri vardır , ve bazen17. yüzyılda Amerika’ya geldi inanıyorum . Farkle , ayrıca 10,000 olarak bilinen , Açgözlülük , Sıcak Zar , Zonk veya Dix Mille , belirsiz kökenli ve birçok küçük varyasyonlar ile bir zar oyunudur . 1996 yılından bu yana , Efsanevi oyunlar Yeni yazım ve bazı özel kurallar ile kendi versiyonunu , Pocket farkel , pazarlamaya başlamıştır . Pocket farkel 2-8 oyuncu için bir oyundur ve Puanlama Tabakaların
Kalem 6 zar (altı
Sen kuralları Çıktıdaki
ihtiyacınız olacak basit arithmetic.Things yapmak için yeterince yaşlı herkes tarafından çalınabilir
1
rulooyun başlar kim olduğunu belirlemek için oyuncu başına bir ölmek
Daha Talimatını göster
Zar bardağı) – taraflı . Herhangi bir bağları yeniden rulo . Yüksek rulo ileoyuncu ilk gider ve altı zar alır .Fincan kullanarak
2
Rulo altı zar . Oyundan herhangi bir puanlama zar çıkarın .
3
tekrarkalan zar atma veya haddeleme durdurmak ve puanınızı iddia isteyip istemediğinizi seçin . Herhangi bir noktada , size rol ve puan yok , eğer , bir farkel olsun . Sıranız bitti ve size sırayla biriken puan kaybedersiniz . Seçtiğiniz vesonraki oyuncuyazar geçmek Aksi takdirde, sizde sonuna
4
şu puanı kurallarına göre puan ekleyin : .
Ones = 100 puan
Beşleme = 50 puan
Üç olanlar = 300 puan
Üç ikiler = 200 puan
Üç üçler = 300 puan
Üç dört ayak = 400 puan
Üç beşli = 500 puan
Üç altılı = 600 puan
bir tür = 1.000 puan
bir tür Beş = 2,000 puan Dört bir tür = 3,000 puan
Altı Düz 1-6 = 1,500 puan
Üç çifti = 1,500 puan
İki üçüz = 2,500 puan
>
Her kalıp sadece bir kez puan ve kenara bırakın zaman bir puanlama die olmalıdır kullanılabilir. Yani beş kendisi tarafından 50 puan kenara olabilir , ama üç beşli için500 puan talep için daha sonraki bir rulodan iki beşli ekleyemezsiniz . Daha sonra daha fazla allak alma umuduyla bir tek altı kaydedemezsiniz .
5
bir oyuncu puan 10.000 puan kadarmasa etrafında oynayın. Her oyuncu o oyuncunun puan yenmek için bir daha dönüş alır . En yüksek puana sahipoyuncukazanır .