Nasıl LittleBigPlanet’te bir nesneEnd Point Get

» LittleBigPlanet » oyuncuların kendi oyun dünyalar yaratmak ve düzenlemek için kullanabileceğiniz bir macera oyunu. Oluşturma modunda , oyuncuların kendi aşamalarını oluşturmak için farklı malzemeler , nesneler , araçlar ve araçlar kullanabilirsiniz . AşamalarıPlayStation Network ya daoyuncunun kendi kullanımı için diğer oyuncular ile paylaşılabilir. Böyle pistonlar , asansörler , dizeleri ve çarkları gibi bazı nesneler , bir bitiş noktası olması gerekir . Nesne hareket veyaoyuncu alır , ve genellikle bir anahtar ya da yakınlık radar tarafından aktive olduğuson noktasıdır. Talimatlar 1

Load » LittleBigPlanet »
vebaşlangıç ​​ekranındanMyMoon menüsüne girin . Burada, varolan özel seviyesini yük veya yeni bir tane oluşturmak için seçebilirsiniz .
2.

Basın » Kare » Popit menüsünü açın. «Araçlar Bag » seçiniz ve bu
3

oyun düzeyindearacını aşağı yerleştirin bir piston , cog veya dize ve basın » X » gibi bir bitiş noktası , sahip herhangi bir cihaz seçin . Burada sahneninihtiyaçlarına uygunöğeninyüksekliğini veya ölçeğini değiştirereknesneninbitiş noktasını tanımlayabilirsiniz . Örneğin, bir pistonunuç noktapiston tam olarak genişletmiştir hanginoktadır .
4.

«Araçlar Bag » açın Yine , bir anahtar veya düğme seçin ve » X » tuşuna basın Düğmeye yerleştirin veya Adım 3cihazının yakınındaoyun aşamada yere geçin.
5

Popit menüsünü açın veseçin » Popit İmleç . » Imleç ilecihazaanahtar veya düğme bağlayın . Bir bağlantı dizesi bağlı oldukları bildirerek ,cihazaanahtarından sürüklenen edilecektir .
6.Popit İmleç ileaygıtı vurgulayın ve » X » tuşuna

Cihaz seçeneklerini açmak için . Sen düzeydeihtiyaçlarını karşılamak içinhız, hızı vecihazın diğer özelliklerini değiştirebilirsiniz.
7.

çalma moduna girin vecihazı aktive eder ,düğmeye basın vesonuna kadar olsun nokta .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση