Bir Autofire Komut yapmak nasıl

Bir autofire senaryo aslında turbo yangın sağlayan video oyunları kullanılan bir betik. Birçok PC oyunlarında , bir atışı kezfare tıklaması gerekir. Turbo yangın kezfareyi tıklayın ve üst üste birçok atışı sağlayacaktır . Autofire ile, aşağı ve yerine tek atış ateşfare tuşunu basılı tutun , silah birden fazla çekim patlayacaktır . Bir oyun içinkaynak dosyalarına erişimi varsa , bir fare düğmesini basılı tuttuğunuzda , size autofire etkinleştirmek bir komut dosyası ekleyebilirsiniz . Autofire komut genellikle ilk person shooter video oyunları kullanılır . Talimatlar Aç 1

veaşağıdaki kodu kullanarak komut tanımlayabilirsiniz :

~ RButton ::

döngü

{

Bu farenizinsağ tuşuna bastığınızda çalışacak bir komut dosyası açılacaktır . Siz herhangi bir fare düğmesi için » RButton » yerine. Örneğin, ilesol fare düğmesi , yerine » RButton » Bu komut bağlamak için aşağıdaki kodu girerekdüğmesini basılı tuttuğunuzda
2

eylemleri arasındakizamanlama tanımlama » LButton . » :
Uyku 0.0001

Bu tıklamalar arasındakigecikmeyi ayarlar

. Zaman milisaniye cinsinden ayarlanır ve
3

aşağıdaki kodu kullanarak, senaryonun eylemi tanımla ne sıklıktadüğmesini basılı tuttuğunuzda silah ateş isteyen bağlı olarak değiştirilebilir. :

GetKeyState , RButtonState RButton , P

Busağ fare düğmesine basıldığında olmadığını görmek içinkomut söyler , ve eğer , süreklisağ fare düğmesi atananeylemi çıkarmak için oyunu. Yine, fare üzerinde herhangi bir düğmesağ fare düğmesi ile değiştirebiliriz
4

aşağıdaki kodu kullanarakdüğmesini bıraktığınızda sonlandırmak içinkomut söyle : .

Eğer RButtonState = U
sağdüğmesi serbest bırakıldığında bu durdurmak içinkomut söyler

,

mouseClick kırmak

. Eğer fare üzerinde herhangi bir düğme » RButton » yerine olabilir
5

aşağıdaki kodu kullanarakkomut sonlandırma: .

}
br > 6. birliktetüm komut dosyasını getirin

.

~ RButton ::

Döngü

{
0.0001

GetKeyState , RButtonState RButton , p

RButtonState = u
eğer

mouseClick , Sağ
p Uyku

> }
dönmek

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση