Mikro Kekemelik Nedir

? Birden fazla video kartlarını destekleyen bir oyun bilgisayarı satın ettik , ama sevdiğiniz 3 – D oyunlar bazı aslında daha yavaş çalışıyorsa , büyük olasılıklakurban sensin «mikro kekemelik . » Bu sorun, birden çok ekran kartlarını kullanmaya oyun sistemleri vurur . Neyse ki, sizin oyun makinenizde çalışır şekilde ayarlayarak mikro kekemelik azaltabilir . Video kareleri üretmeişi Alternate Frame Rendering , veya AFR denilen bir düzeni kullanarak , bir veya daha fazla Grafik İşleme Birimi ( GPU) arasında bölünmüş olduğunda olay

Mikro kekemelik olur . Bu kareleri çevriliyordu gelince teoride , iki veya daha fazla GPU birden hızlı olmalıdır . SorunGPU’lar arasındakiçıkışını koordine geliyor : Her GPU önceki çerçevediğer GPU tarafından tamamlandıktan hemen sonra üzerinde çalışıyorçerçeveyi bitirmek zorundadır . Öyle değilse , ekranda gördüğünüzkareleri arasındazaman iş yerinde çerçeve işlem gücü bol miktarda var olsa bile , yavaşlatabilir . Aslında, video kıyaslama yazılımı 30 kare saniye de çalışıyor gibigörünüyor oyun yaparken , diyelim ki, 60 kare ikinci alıyoruz gösterebilir .
Görünüm

Mikro kekemelik bir oyun yavaş ya da düzensiz şekilde çalışmasına neden olacaktır . Hareket bir saniye donabilir . Genellikle , normalde düz hareket dönemleri kekemelik dönemleri ile alternatif olacaktır . Böyle yeşillik veya diğer doğal dokular olanlar gibiGPU’ları üzerinde baskı bir sürü koyun sahneleri , mikro kekemeliğin bir uyum getirebilir.
Etkilenen ne Sistemleri ?

Mikro kekemelik kareleri işlemek için birden fazla GPU kullanımı hemen hemen tüm video sistemlerinde görülmüştür . Etkilenendaha popüler sistemleri iki NVIDIA SLI ve ATI Crossfire vardır . Böyle video çözümleri kullanmak için , bilgisayarınız için çoklu GPU arasında veri paylaşımını sağlamak için yapılandırılmış özel bir anakart olması gerekir .

Tüm oyunlar etkilenen değil , herkes kekemelik göreceksiniz çoklu video GPU’ları kullanarak değil . Tek GPU video sistemleri etkilenmez .
Olası Geçici

çözümlerden bir dizi mikro kekemelik için geliştirilmiştir . Kesinlikle mikro kekemelik ortadan kaldıracak bir çözüm , ama aynı zamanda sizesistemi satın alırken aradılarperformans avantajlarını ortadan kaldıracak – Biri sadecegrafik kartları sadece birini kullanmak içinsistemi yapılandırmak için . Başka oldukça AFR daha Bölünmüş Frame Rendering altında çalıştırmak için oyun yapılandırmak olduğunu. Bu düzeltme mikro kekemeliğinsorunu ortadan kaldırır , ancakçerçeveninortasında görsel böler yaratabilir .

Üçüncü bir yaklaşım daha hızlı bir Çerçeveler – Per-Second ( FPS ) oranı çalıştırmak içinoyun yapılandırmak için monitör çerçeveleri yenileyebilirsiniz hangihızdan . Monitörünüzün 60Hz tazeleme hızını varsa Yani, 70 veya 80 FPS hızında çalıştırmak içinoyun kuracak. Bu şekildemonitörü sürüş aşırı ederek,monitör tarafından görülemez stutters bir durum oluşturmak .

Genellikle , video sürücüleri güncelleme de bazı oyunlar için mikro kekemelik ortadan kaldırabilir . Eminson sürücüleri olması için anakart ya da çoklu – GPU ekran kartı sistemiüreticisine başvurun .
Future Düzeltmeler

daha yeni ekran kartları bazı ,kekemelik sorunu ortadan değil, ancak , azaltmıştır. Oyun geliştiriciler de çoklu – GPU ortamlar için oyun oluştururken daha anlayışlı . Gerçekçi 3 – D oyunlar içintalep artmaya devam ettikçe , yüksek hızda çoklu – GPU platformları kuşkusuz nadir bir oluşumu kekemelik mikro yapma daha iyi bir iş yapmak olacaktır .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση