? Bir FPS bir Dead Zone nedir

-oyunkarakteri olarakfirst-person shooter ( FPS ) tarz sizingözüyle sizeoyun dünyasını gösterenkavramına dayanmaktadır . Bunun yerine karakterini inceleyen , sadece bir daha sürükleyici bir deneyim sağlamak kendi silah ve çevresi , bkz . Nedeniyletürünrekabetçi online multiplayer yönüyle , hassas kontrolü çok önemlidir . Oyuncular bir PC üzerinde bir fare ve klavye ile , veya bir konsola bir analog kontrolör ile ya birinci kişi shooter oynamak . Eğer tercih yöntemini kontrol olursa olsun ,ölü bölge ayarlarıoyun dünya ile etkileşim içindeyolda büyük bir etkisi vardır . Açıklama

first-person shooter olarak,oyun dünyadaki bak (PC’de )sağ analog stick ( konsolda ) veya fareyi kullanın . Eğer bir silah ateş zaman mühimmat etkileyecek nerede bakış merkezine yerleştirilen bir hedef Crosshair , temsil eder. Ölü bölge onunlabakış açısı ve ,crosshair’i taşırken kontrolleri nasıl duyarlı belirtir . Eğer fare veyasağ analog çubuğunu taşıdığınızda küçük bir ölü bölge ile, ince artı derhal hareket edecektir . Daha geniş bir ölü bölge ekrandacrosshair’i taşımak için dinlenme onun noktasından uzaktafare veya analog çubuk hareket gerektirir .
Küçük Dead Zone

küçük bir ölü bölge avantajı yanıt olduğunu. Bucrosshair’i taşımak için daha az çaba gerektirir , çünkü etrafına bakmak ve oynarken daha hızlı hedefleri kazanır. Ayrıca böyle bir keskin nişancı tüfeği ile nişan olduğu gibi ince ayarlamalar yaparak daha fazla hassasiyet var . Dezavantajıkontroller çok hassas olduğu için , bu hareket ederken hedef merkezli sizin crosshair’i tutmak zor olabilir , olmasıdır. Oyunfare veya analog çubuk ile yaptığınız her hareketi alır çünkü diğer oyuncular ürküyor eğer konumunu ayarlamak ya da sizin bakış açısı beklenmedik değiştirebilirsiniz .
Büyük Dead Zone

daha büyük bir ölü bölgekontrolleri girişine çok hassas olduğunda oluşabilir istenmeyen hareketleri ortadan kaldırır . Bu sizin hedef edindikleri kez yanlışlıkla hafifçe fare veya analog çubuk hareket eğer amaç şımarık olmayacak anlamına gelir . Büyük ölü bölgeler de analog çubukları yıpranacaktır başladığınızda oluşabilir (aynı zamanda göçebe veya sürüklenen denir) gölgelenme problemini engeller . Sağ analog çubuk first-person shooter çok fazla kullanıldığı için ,aşınma ve yıpranmasopa doğru ortalamak değil neden olabilir . Küçük bir ölü bölge , bu sizin girişi olmadan etrafında dönmeyekamerayı neden olur. Büyük bir ölü bölgeolumsuzkontrolleri küçük bir ölü bölge için özellikle kullanılan , tepkisiz hissediyorum olmasıdır . Bir konsolda
Düzeltmeler

bir first-person shooter içinölü dilimini ayarlamak için tek yol»Ayarlar » geçer ya da » Kontroller » Bu özelliği destekleyen oyunlar menüsü. Oyunölü bölgenindüzenlenmesine izin vermez ise,oyununvarsayılan ayarları vedenetleyicisi ile sıkışmış . Şimdiki nesil konsollar için ,Playstation 3, Xbox 360 ile karşılaştırıldığında daha küçük bir ölü bölge vardır . Bir PC’de ,ölü bölge destekli oyunlarda içinde veya fareyapılandırma yardımcı programını kullanarak ayarlanabilir .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση