D & D Kampanyası Nasıl yaz

Dungeons & Dragons ( D & D )Sahil Wizards tarafından yayınlanan bir rol yapma oyunudur . Yeterince tecrübe kazanmış bir kez bazı oyuncular , Dungeon Master ( DMS ) olur. DM işi diğer oyuncular için kampanyalar oluşturmak ve organize etmektir. Bunlarhikaye yazmak ,dünya haritası tasarım ve oyun en unsurlarını kontrol . Onlareylemmerkezindehikayeci vardır . D & D kampanya tasarlama tüm yaratıcı süreç üzerinde , ama sen Dungeons
Dungeons & Dragons » Dungeon Lisans Kılavuzu »
Dungeons & Dragons » Oyuncu El Kitabı »
ihtiyacınız olacak approach.Things bazı genel yöntemler vardır & Dragons «Monster Manual » Kalem
Daha Talimatını göster
Çizim kağıdı üç Çekirdek kurallar kitabındaki , özellikleoku

1
«Dungeon Master Kılavuzu . » Bu mekanik , savaş, zorluk dereceleri ve diğer şeyler arasında beceri kontroller , ilgili ayrıntılı bilgiler içerir . Ayrıca genel kampanya bina tavsiye ve nasıl oyuncular için etkili bir Dungeon Master ( DM ) olmak .
2

kampanyanızı ilk temelini olacakkapsayıcı hikaye geliştirin içerir . Amacı nedir ? En çok D & D kampanyalarda ,oyuncuların bir şekildedünyayı geliştirmek için yola çıktı. Amaç, bir tiran yenmek büyük bir kötülük gidermek , güçlü bir nesneyi bulmak için olabilir – burada neredeyse hiçbir sınırı vardır . Bazı Dungeons & Dragons kampanyaları subplots ve alt – macera onlarca uzun bir roman , gibi detaylı vardır . Bir DM olmak için yeni iseniz , küçük başlar . Net bir başlangıcı , ortası ve sonu ile oldukça doğrusal bir hikaye oluşturun. Sizin oyuncuların hikayeyi ayarlamak için esneklik bol bırakın ‘ oynarken davranış .
3

oyuncuların nasıl karar verin ‘ karakterleri bir araya gelecek. Bir tavernada rastgele toplantı ile başlayacak mı ? Onlar durum ile birlikte atılır ? Uzun süre takip etmek ayrı bir hedef olmadan oyuncular bırakmayın . Onlar doğru taşımak için hiçbir şey varsakampanya ivme kaybedecek . Örneğin, bir çalışma kampında gibi adam mahkumları karşılamak olabilir . Onların ilk hedefi , bu durumda , kaçmak için olabilir .
4.

dünya haritası oluşturun. » Dungeon Lisans Kılavuzu » önerileri sunarken , bunu yapmak için «doğru » yolu yoktur . İstediğiniz kadardünya yapabilirsiniz. Bazıları DMs bazıları sadecehikaye taşımak için yeterince ayrıntılı dünyalar yaratmak , çok sayıda kasaba ve şehirlerde geniş dünyalar yaratmak . Çok sayıda subplots ve macera ile bir hikaye genellikle daha büyük, daha ayrıntılı bir dünya gerektirir . Önemli ürün ve non-player karakterler (NPC ) bulunmaktadır nerede karar . Karakterleri ilk karşılayankonumu ile başlayan ,harita üzerindekapsayıcı hikaye çizgi çiziniz .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση