Bir Demiryolu açın Tablo Nasıl kurmak

Model railroading onun meraklıları için ciddi bir hobidir. Model demiryolculuktaki katılan insanlar coğrafi bölgede ya da tarihin dönemlere dayanan ayrıntılı görüntüler oluşturmak. Böyle bir düzenamacı gerçeği almak ve bir minyatür dünya küçültün etmektir. Bu dünya onların gerçek hayattaki karşılıkları , binalar, araçlar , insanlar , hatta ağaçlar ve dağlar gibi inşa edilmiş ve boyanmış trenler içerir . Bir düzen ekleyebileceğiniz bir aksesuardır bir pikap olduğunu. Onlar verimli Sen Carpenter’ın meydanı
Kalem
Compass
ihtiyacınız olacak reverse.Things çalıştırmak olamazdı gibi Pikap, onlarsatırınsonunda iken etrafında lokomotif açmak içinbuhar döneminde kullanıldı
Jigsaw veya kılıç
Tutkal
20. tel
PVC yaka
Atlas Bridge
PVC boru
Atlas pikap ve bir motor gördüm
Matkap > Tornavida Seti Dolgu malzemesi
Daha Talimatını göster
Boya
Ahşap vidaları 1pikap olmak gerekir ne kadar büyük belirleyin

. Eğer bir O – ölçekli düzen varsa Çoğu durumda , en az 15 santim olmalıdır ; HO en az 10 santim olmalıdır ; ve N ölçek en az 6 santim olmalıdır . düzeninde sizepikap koyacağız
2.

karar verin . Bu sizin düzeni için bir ekleme ise hiçbir destek kirişleri veyaalanın altında başka engeller ve aynı zamanda bir cezaevi için yeterli oda var bir alanda olmak zorunda olacak . ( A cezaevi bakım çalışmaları lokomotif yapılıryapıdır . )
3

kontrplakyüzeyindepikap köprününuzunluğu en az 4 inç uzun bir kare kutu çizin bir marangoz kare ile alt yoldaki (alt yoldaki ekran inşa edildiğikontrplak ) .
4.

meydanıntam merkezinde kesişen diyagonal çizgiler çizin .

5pivot noktası olarakkareninmerkezini kullanarak ,kare içinde bir daire çizmek için bir pusula kullanın

.
6.

meydanın her köşesinde küçük delikler açın , hem de merkezinde gibi , 1/16 inç ya da daha küçük olan bir matkap ucu kullanılmıştır. Eğermasanın altında çalışırken bu delikler kılavuzları olarak hareket edecektir .
7.

1/4-inç kontrplak 3. adımda çektikare olarakaynı boyutta bir kare kesin . Bu olacak pikap çukurunzemin .
8.

zemin parçakılavuz delikleri , matkap dört montaj delikleri kullanma. Montaj vidaları ilealt yol yatağı altındaki zemini takın ve
9

alt dışarıkare kesip , sonraçukur zemin çıkarın X ilezemin bir köşe vealt sabit hat işaretlemek bir yapboz ya da kılıç testere ile – sabit hat . Alt yol yatağı altına yeniden takmakçukur zemin

. Bir tezgah olarakparça dışında 10daire kesin veaçılış etrafında iz neredeçukur duvar ve zemin buluşuyor. (Çukurköprü etrafındalokomotif çevirmek için döner hangipikapbatık alanıdır; sizeçukur zemin taktığınızda aslındaalt – yol yatağı oyulmuşdelikçukur duvar , oluşturulan alt yol yatağı alt . )PVC boruçapını ölçün ve bir rehber olarakmerkez deliği kullanarak , içindeboru sığacak kadar büyükçukur katta bir delik

11
.
12Atlas pikapaltındakiorta vidayı bulun ve bir daireyipusula ilePVC yaka olarakaynı boyutta çizmek için kullanabilirsiniz

.
13

inç kare yaklaşık 1/8 bulunuyorPVC yaka bir ucunda küçük bir çentik kesin .
14 No 20 tel iki adet 6 – inç parçalar koparıp

.
15

LehimAtlas pikapkatında her rayın bir tel .
16. EğerPVC yaka kesilmişyarıktanteller çalıştırın ve (Atlas pikapkatındayaka tutkal

) EğerAtlas pikap altındaki çektidaire üzerine yerleştirerek .
17 PVC boru 3 – inçlik bir parça kesin

. Bu, Atlas pikap ve döner levha köprü bağlamak için kullanılacaktır. Re – takmakçukur zemin

. Bu borudan 18teller çalıştırın veçukur zemindelikten ,Atlas pikapyaka içinePVC boru koyarakkurulum test- sığdırmak vePVC boru üzerineköprü koydu . Köprü bu noktada çok yüksek oturur merak etmeyin .
19köprününalt vealt – yol yatağı üstüne arasında ne kadar boşluk ölçün

. Hurda ahşap kullanılarak ,aynı genişlikte dört aralayıcıları olun . Senin tezgahında At
20

, baş aşağıbütün aksamını çevirin vealt sabit hat vepikap arasındakiaralayıcıları tutkal .

21pikap içinpikap motoru takın

, ardındanpaspayınapikap bağlamak için ağaç vidaları kullanınız .
22köprü çıkarın veçukura için kullanmak istediğinizyüzeye uygulayın

duvar . İsterseniz ,pikap motora güç paketini bağlayın

23 . Görünümünü geliştirmek içinpit duvarı boyamak veköprüçukurun içine taşıyabilirsiniz emin , tekrarderleme test sığdırmak . Görünümünü geliştirmek için,çukur zemin gri boya ve gres simüle etmek için siyah işaretleri yapabilirsiniz .
24

çukur kattayeni yüzey değil emin olmak için yenidenderleme Test- sığdırmak serbestçe hareketköprü engeller. Her şey uygun olursa ( Eğerköprüde bir sonrakiraylara delinmiş olaniki küçük deliklerdentelleri geçtikten sonra ) ,köprü kaldırmak veyaka içinePVC boru tutkal . Tutkal kurumasını bekleyin .
25.

,köprü hizayayaklaşım parça ileköprü sırayapikap dönmeye veköprününzemineparçanın bir ucunu tutkal için . Yarım etrafındapikap Spin veişlemi tekrarlayın .
26motor evine kurşunparçaları takın

.
27. temizleyin

aşırı uzunluğu kırparak teller daha sonraraylarındışına onları lehim veköprü güvertedeparmaklıklar koydu .
28.Atlas pikapterminallerinegüç kaynağını bağlayın

, ve deneyin eğer çalışırsa dışarı görmek için .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση