Mahjongg Kurulu Oyunu Nasıl Oynanır

Mahjongg Çin kökleri vardır veoyunun çoklu varyasyonları vardır . Amerikan versiyonukart oyunu tuhaf benzer. Oyununtemel amacı kalıpları ( melds ) arasında gruplaşmalar elde etmektir . Fayans desen ve sayılarla kartları gibi çok düzenlenmektedir . Klasik Çince , Eski Hong Kong , Japon , Tayvan ve Malezya /Singapur Mahjongg Mahjongg dahil olmak üzere diğer sürümleri vardır . Amerikan formuUlusal Mahjongg Ligi tarafından standardize edilir . Her varyasyon işlem , puanlama eşsiz olduğuna ve parçaları ( 152 fayans ) Mahjongg kurulu
ihtiyacınız olacak melding.Things Sayfa 2 dice
Mahjongg skor kartları
Kalem Mahjongg çinileri için 4 raflar

Masa ( tercihen kare ) Daha Talimatları (her oyuncu koltuktamasada bir raf ayarlama

1 Shuffle ve Fırsat Fayans göster

4 oyuncu
bir oyuncu )masanın her tarafında oturur . 152 fayansmasanınortasına yüzü aşağı yerleştirin . Tüm dört oyuncumasa etrafında onları karıştırarakshuffle kiremit .
2.

duvarı oluşturun. Fayans karıştırılan ile , her oyuncuyüzlerine bakmadan fayans çizmek başlar . Her oyuncu önlerinde bir ‘ duvar ‘ oluşturur . Her duvar karoları yüksek 2 ve 19 fayans uzun ( toplam fayans /yan = 38 fayans ) ‘dir .
3

oyunsırasını belirleyin . Her oyuncu iki zar atar . Sayıları her oyuncu için zar devirdi Bahisler . En yüksek toplamoyuncuanlaşma başlar . Bayi bir saat yönünde (sağ ) yönde devam doğusundadır. Oyuncular , güney batı ve kuzey vardır .
4.

Doğuzar atar vetoplam kullanarak , kendi konumunun önündekiduvarı kırar . Sağdan – soldan sayma , Doğuzar üzerinde yuvarlandınumarasına karşılık gelen 2 – kiremit yığınlarınınsayısını kaçar . Doğu sağ- sol sayma toplam 7 , atarsa ​​Örneğin, Doğu uzak konumlarını önündeduvardan 2 – kiremit 7 yığınları kıracak veduvardan ayrı. Doğu daha sonra kendi el için 2 2 daha yığınları alacaktır . Deal bir saat yönünün tersine , her oyuncu olarak da, duvar 4 kiremit alır (sol ) yönünde devam eder. Mola bittiğinde ,Bayiaynı yuvarlandı toplam kullanarak duvarın başka bir bölüm ayırır ve tüm oyuncular 12 karoları her vardır kadaranlaşma devam eder . En alttan başlayarak ve 1 1 – Bu noktada,satıcı 2 kiremit alır . BuBayi = 14 fayans , Güney = 13 = 13 Batı , Kuzey = 13 fayans sonuçları ; Toplam fayans = 83 dağıtılır ,duvarıngeri kalanı oyun kalır .

5

elini Seçim Çal başlayın . Her oyuncu potansiyel vitrin için onun /onu fayans düzenlemektedir ellerini . ‘ Hedefpuan kartında gösterilenolası eline toplanan fayans maç olma , gösterildiği gibi tipik ‘ eller ‘ :

Çini belirtme:

1 – 9 :fayans numaraları gösterir

N , S , E , W : Kuzey, Güney , Doğu , Batı ( Wind Fayans )

D : Dragon

R , G , 0 : Red Dragon , Green Dragon , white Dragon (Soap )

F – Çiçek ( el binada kullanılmaz )

Çini Desenleri ( desen örnekleri elini yapmak için ) :

Yıl : gruplaşma hatta numaraları ile karoların Gruplar onlara

Quints :

2,4,6,8 (2011 , 1958, vb ) bir sene makyaj fayans el olduğunu en azından bir bunlardan

Winds /Dragons tek numaraları ile karoların Gruplar : 1,3,5,7,9

5 özdeş çini seti Winds ve Dragons gerektiren Gruplar desen

369 : El Gruplar

tek çini ve eşleştirilmiş çinilerle Gruplar : desen

tekli ve Çiftli tamamlamak için 3 adlı , 6 , 9 adet kullanalım Gruplar

Çifti – Pung

2 özdeş çini – 6 özdeş çini

Sextet 5 özdeş çini – Quint

4 özdeş fayans – Kong

3 aynı fayans >

Ayrıca , bir grup (X ) maruz kalan veya ( C ) gizlenmiştir ya .
6

çizin veya fayans atın . Satıcı 1. kiremit atar . Başka bir oyuncukiremit talep etmezse , oyun saat yönünde devam eder . ( Ilgili ) duvar kırılma nerede sona erdi beraberlik devam ediyor. Bunun yanındasatır 2 – fayans yüksek iseoyuncualt döşemeyi alır ; Aksioyuncu bir sonraki satırınüst kiremit alır . Her oyuncu ilk çizmek gerekir , o her zaman 13 çini toplam korumak için atın. O diğerleri onların elinde bir takım tamamlamalısınızkiremit iddia sağlayan , böylece atılır gibi artıklar üzerinde ,oyuncukiremit duyurmak gerekir . Bir çini denir sürece oyna oyun kesintiye uğratan devam ediyor . Bir kiremit aranmalıdır , play denilen oynadı ve atılanoyuncununsağ alır . Bu dönüşler özlenecek mümkündür . Denen bir kiremit için hak kazanmak için , sözkaro sadece ( önceki tüm fayans oynamak ölü ) atıldıkaro olması gerekir; tek bir tam olmamalı ve bir Mahjongg tamamlar sürece bir çift tamamlamak gerekir .
7.

oyunu bitirir . Mahjongg ya çağrıldığında Oynat biter ya daduvardan çizilecek kalan hiçbir fayans vardır . Mahjonggduvara veya bir atılma ya da bir oyuncunun 14 kiremit ( puan kartı gösterildiği gibi ) bir eli tamamladığında denir. Oyuncu » Mahjongg ! » Ilan Tüm fayans kazanan olmadan tükenmiş olmalı ,oyun berabere biter . Oynatanlaşma her elden sonra saat yönünün tersine hareket ile tekrarlar . Geleneksel olarak , bir oyun en az 4 eller bir dizi ( çizer ve bayi kazanç sayılmaz ) ve bir maç 4 maçta oluşmaktadır .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση