Masa Oyunları O Çapraz Generations

Masa oyunları daha Amerikalılar eğlence öğeleri göze başardık gibi ,1920’lerde çapında popüler oldu tahta oyunu uzmanı Bruce Whitehall’a göre . O zamandan bu yana , icat tahta oyunları bir avuç birden nesiller boyunca kendi çekiciliğini korumak için başardı . Kuşaklar arası aile oyunu gece kendilerini borç bu oyunların arasında yerortak iplik , iş , okuma-yazma , ölüm , yaşam tercihleri ​​ya sonuçta , rekabet olsun , her bir insan deneyimi ile ilgilidir olmasıdır . Tekel

Tekel 250 milyon Monopoly setleri satıldı tahmin üreticisi Hasbro , göre ,dünyanınen çok satan oyunudur . Kökeni 1935 yılında icat veoyun patentli Charles Darrow adında bir adam, geri iz . Otahta oyunu bugün olduğuzımba yapılanParker Brothers , onun yaratma satış sona erdi . Tekelamacı özelliklerini satın almak vediğer oyuncular iflas evler ve otel kullanarak bunları inşa etmektir . Alış , satış ve ticaret – – iş ve kapitalizminkavramı genç ve yaşlı insanlar tarafından çalınabilir heyecan verici bir oyun yapar
Scrabble

. Scrabble Alfred Mosher Butts adında bir adam tarafından1940 yılında icat edilmiştir . Başlangıçta ,büyük oyun şirketlerinin hiçbiri Scrabble gibi bir oyunuoyun pazarında başarılı inanıyordu . Bu Scrabble gerçekten yakaladı ki Selchow & Righter Şirketioyunu aldım1950’lerin başlarında , kadar değildi . Şimdi Hasbro tarafından sahip olunan , Scrabble takımlarıUlusal Scrabble Derneği göre , Amerikan evlerin üçte bulunabilir . Oyununamacı oyununsonundaen çok puanı kazanmak için. Puan yedi ayrılan harften kelimeleri kurarak verilir . Beceri , şans , eğitim ve eğlence Scrabble en birleşimi birden nesillere hitap ediyor.
Clue

Clue 1944 yılında icat edilmiştircinayet gizem masa oyunu ile bir İngiliz Anthony E. Pratt adında . BaşlangıçtaParker Brothers oyun şirketi için » Cluedo » adıyla pazarlanmaktadır . Cluenesnesikonağın sahibinincinayeti çözmek için . Elemesürecini kullanarak, oyuncularkatilcinayet silahı olduğunu , ne olduğunu , vecinayet gerçekleştiğiKonağın oda kim anlamaya gerekir . Her yaştan insanlargizemini çözmek içinilk oyuncu olmaya çalışıyorumgerilim ve rekabetin keyfini çıkarın .
YaşamOyunu

tarafından geliştirilen Yaşam , veOyun 1960 yılında Reuben Klamer adında bir adam ,yıllar boyunca güncellendi. Oyuncular , bir meslek seçimi , bir ev satın alma ve vergi ödeme de dahil olmak üzere ,oyun sırasında uygun yaşam seçimler yapmak gerekir. Oyun çünkü insanlar ilgili olabilir onun gerçekçi doğası , birkaç kuşak fazla 50 yıl ve temyiz için katlandı . YaşamOyunu gerçek dünya seçimler taklit , amaoyun baştan başlamak ve farklı yollar denemek için birden fazla şans sunuyor . Sonunda en çok para ileoyuncu kazanır .
Üzgünüm !

Üzgünüm ! 1934 yılında icat edilmiş ve o zamandan beri , çünkü onun oyuncular arasında ilhamrekabetin güçlü devam etmektedir . Oyunun basitliği yaş gruplarında da cazip hale getiriyor. Oyuncular içinbaşlangıç ​​noktasından dört belirteçleri almak içinilk kişi olmak için çalışın » ev . » Oyuncularbaşlangıç ​​noktasına geri rakiplerinin belirteçleri göndererek bir başka oyununu etkiler – . Daharekabetçi atmosfer ekler

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση