Bir Invasion Oyun Türü yapmak nasıl

» Halo : Reach » kişisel ya da online olarak kullanmak için kendi haritalarını oluşturmak için oyuncular sağlar . Haritalar ve çeşitli seçenekler ile deInvasion oyunu türü geliyor . Istilalar , üç faz , tipikson aşaması olarak yakalamabayrağı ile vardır . Çünkübirden çok aşamadan , özel Invasion oyunu oluştururken özellikle karmaşık olabilir . Haritalar :ayrıntıları yapılandırdıktan sonra , oyuncular kendi » Reach Halo » üzerinde tam yaratıcı kontrole sahip olacak . Talimatları 1. kendi seviyesini oluşturmak içinseviye editörü açın

. » Invasion » olarak değiloyun türünü seçin » Temel Düzenleme . » Böyle Forge gibi temel bir harita , seçerek özel oyunu tasarlarken başlayın .
2

(» X» düğmesini ) » Seçenekler Nesne » vurarak spawn noktaları kurulması. Spawn noktaları seçmek ve bu spawn noktaları yerinetakımlarından birine atayarak daha nötr ilişkisi , sahip olduğunuzdan emin olun .
3

yönelterekspawn bölgesini (değilspawn noktası ) seçin spawn noktası üzerindekum saati simgesine ve seçme «Nesne Seçenekleri . » Eğerspawn bölgesinde yumurtlamaya istediğiniz takım dayanarak bu spawn bölgeleri belirleyin. Mavi ekibi ile başlayın .» Spawn Dizi » ayarlanır , böylece
4mavili takım içinspawn bölge spesifikasyonları değiştirme

» 1 «. «Gerçek » ile» Sıra Başlangıcında » değerini ve»Oyun Özgül » değerini değiştirin «Yanlış . » » Simetri » değer » Hem » ve» Oyun Türü Etiket » olmalı olmalı » INV_RES_ZONE . »
5

temel kırmızılı takımın spawn bölgesi içinaynı özelliklere değiştirin . Bu özellikler her takım sadece süreceilk hedefi hala savundu ediliyor gibi bu bölgelerde çoğaltılır şekildespawn bölgelerini yapılandırma olacaktır . Bu objektif alındıktan sonra , her takım yeni yumurtlamaya bölgelerinde doğacaktır .
6

birkaç istisna dışında ,ilk spawn bölgesine benzer bir şekilde her takım içinikinci spawn bölgesini yapılandırın . Bunun yerine » Spawn Sırası» arasında bir değere sahip olan bir » 1 » değerine değiştirin » 2 «. Ayrıca , » Özel Oyun » yerine » Gerçek » olmak gerekir «Yanlış . »
7 sen » den » Spawn Sırası » değiştirmeniz gerekir dışında ,ikinci spawn bölgesine aynıüçüncü spawn bölgesini yapılandırın

2 » ,» 3 «.
8ekranınsağ alt köşesindekiaraçları ile bir silindir veya kutu oluşturarak objektif bölgeleri oluşturma

. Bu hedeflerspawn bölgeleri içinsekansları ile bunların sırası ile uyuşması gerekir. İlk amaç, bir » Sırası» olacak » 1 , «ikinci » 2″ değerine sahip olacak veson bir değere sahip olacaktır «3 «.
9ek ayrıntılarını yapılandırma

» Başlangıcında yer» Game Özgül » » True » olduğunu her objektif bu tür » Simetri » bir değeri vardır ve » Oyun Türü Label » » İkisi de » bir değeri vardır » Yanlış » olduğunu » » INV_OBJECTIVE . » Bu amaçlarıntopraklarısavunan takımın bu ayarlanması gerekir .
10 olarak belirlenen» Oyun Türü Label » ileson hedefine oluşturulması

» INV_OBJ_FLAG . » Bu ayar,bayrak bu konumda yumurtlamaya neden olur .
11bayrağını getirmek içinhücum takımı içinnesnel konumu olarak hareket etmek bir nihai hedefi noktası oluşturma

. Bu nihai hedefi» Oyun Türü Etiket » olması dışında ,üçüncü hedef noktası olarakaynı konfigürasyona sahip » INV_Objective . »

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση