Agricola Nasıl Oynanır

Agricola Uwe Rosenberg tarafından popüler bir tahta oyunudur . Bu kadar popüler , aslında, 2008 yılında BoardGameGeek.com üzerinde dünyanınbir numaralı masa oyunu olarak Porto Riko görevden söyledi. Peki böyle büyük bir oyun yapar ? Kısacası : Bir çiftliği var . Eğer kaynak , bina çitler , dikim yiyecek toplama ve hayvanları yükselterek çiftlik geliştirmek için eylemleri işçi var . Vehile , işçilerin Sen Agricola kurulu oyun
Daha Talimatları 1 her oyuncusuna çiftlik tahta verin

, iki ahşap
göster
ihtiyacınız olacak fed.Things olmalıdır edilir oda ve bir rengin tümparçaları . Her oyuncu kendi çiftliği gemideiki belirlenen alanlarda iki ahşap kulübe oda koymalısın . Sonra her oyuncuiki ahşap kulübe her onu işçi disklerden birini yerleştirir .
2.

yuvarlak kartları karıştırmak ve sahnede onları bölmek ,büyük bir gelişme gemide» önemli iyileştirmeler » yerleştirin ve yuvarlak kuruluaile yüzü yukarı olduğundan emin olun . Eğer ikiden fazla oyuncu ile oynuyorsanız ,aile gemidealtı alanlardaaile aksiyon kartları yerleştirin. Başlangıç ​​oyuncu belirteci ve iki gıda alacak bir başlangıç ​​oyuncu seçin . Her diğer oyuncu üç yiyecek alır .
3

uygun aşamasından rastgele bir yuvarlak kart üzerinde saygısız vegemidebir sonraki açık alanda yerleştirerek bir yuvarlak başlayın . Sonrasadece – çevrilmiş yuvarlak kartı dahil , buna işaret eden bir ok ile her alanıbelirlenen kaynaklar yerleştirin . ( örneğin kırmızı ok ile bir kamış bir resmi vardıruzayda bir kamış yerleştirin . )
4

boş bir alan üzerinde iki işçi jeton birini yerleştirerek ve hemen alarak dönüş alın bu alan üzerinde yazılı eylem . Eğer kırmızı bir okun bir alan üzerine yerleştirirseniz , ( sadeceolanları bu turu ekledi değil ) orada yığılmış olan tüm kaynaklarını alır.
5.

bir işçi koyarak Build çitler » çitler inşa » eylemi. Eğer koyduğumuz her çit kesimi için bir odun ödemek zorundadır ve bir mera oluşturmak için tamamen bir alanı içine almanız gerekir . Her mera sadece hayvanın bir tür tutabilir .
6

bir hayvan alan bir işçi koyarak hayvanları alın . Herhangi hayvanları tutmak için çiftlikte oda olmalıdır – Evinizin bir hayvan tutabilir ve meralar kare başına iki hayvan tutabilir
7 oynayarakönemli iyileştirmeler birini satın

. önemli bir gelişme alanı işçi . Buon büyük gelişme kartlarından birini iddiauygun kaynakları ödeme sağlayacak .
8.

» inşa » kartındaki bir işçi koyarak evinizi genişletin . Her yeni ahşap oda beş ahşap ve iki sazlık maliyeti. Aileni büyümek için ek bir oda olmalıdır .
9.

» ekmek alanlar» kartındaki bir işçi koyarak bir tahıl veya sebze Sow . Size ait herhangi bir tahıl veya sebze almak ve çiftlikte sürülmüş tarla içinde bitki olabilir . Her ekilen sebzekaynağı bir ek sebze ile tepesinde ve her ekilen tahılkaynağından iki ek tahıl ile süslüdür .
10″ aile büyüme» üzerine bir işçi koyarak ailenizi büyütün

alan ( aile üyelerinden daha fazla oda var sadece ) . Uzayişçinin üstüne kullanılmayan disklerden birini yerleştirin . Turunsonunda , evinize hem diskleri dönmek ve yeni bir işçi olacak . Eğer işçi oynamıştır kez
11 sol içindönüş geçirin

. Tüm oyuncular tüm işçileri oynamış , oyuncuların geri evlerinin veyuvarlak uçlara çalışanlarının tüm döner. Yuvarlak hemen altındakisözcüğü » hasat » varsa , hasat Adım 12’ye geçin . Aksi takdirde , Adım 3’e dönmek ve yeni bir raunda .
12 senin ekili alanların her birindenüst tahıl veya sebze kaldırarak ve kaynak kazıksonuçları ekleyerek çiftlik Hasat

. Aile üyelerinin her biri için iki yiyecek ödeme . İkiden fazla sahip olan hayvanın herhangi bir tipi, bir bebek hayvan üretir. ( dört koyun varsa , örneğin , bir bebek koyun alırsınız . ) buson hasat değildi , 3. Adım ve yeni bir raunda dönmek .
13 kadar sayarakoyunu bitirir

edin noktalarının toplam sayısı. Eğer yerleşikbüyük gelişmeler üzerinde altın sayılar birçok puan değer , ve hiçbir şey olduğu her kategori olumsuz bir puan değerindedir . Kimen çok puan var kazanır .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση