Eğlence Oyunları için Fikirler bir Daire İçinde Oynanır. Hayal gücü ve beceriklilikdoğru miktarda , eğlence kapalı faaliyetlerilistesi alanı sınırlı olsa bile , sonsuz. Rekortmenler mümkün bedenleri ve zihinleri ama bir şey gerekmez . Oyunlar çocuklar yanı sıra yetişkinler , meşgul olamaz. Assassin
herkesin bir daire içinde oturup , vesuikastçi olmak için bir oyuncu almak var . Bu oyuncu quot için & çalışacağız ; off & quot öldürmek ; gözlerini yakalamak ve onlara göz kırpıyor diğer oyuncular. Ölü bırakarak & quot; göz kırptı olankişi quot & önce 10’a kadar saymak gerekir . ; Diğer oyuncularsuikastçı kim olduğunu anlamaya çalışın . Birisi doğru tahmin ederse , okazanır . Tahmin yanlışsa,oyuncu çıktı . Suikastçı başarıylaodadaki herkes öldürürse, o kazanır . Bu oyunlar da tokalaşarakodanın etrafında yürüyüş tarafından çalınabilir . Suikastçıel sıkışma sırasında bir kişinin avuç kaşıma onun işareti yapar . Tabii ki,suikastçı ,
Bal . Istediği gibi birçok nondeadly Anlaşmalar dışarı vererek şüphe atmak istiyorsunuz You Love Me ?
bir daire içinde toplamak ve olabilir ortasında olmak için bir kişi seçin. O kişi başka bir oyuncuyu yaklaşım ve & quot olacak , Bal, beni seviyor musun & quot ? ; Seni seviyorum , Bal ama sadece gülümseme olamaz & quot;oyuncu & quot yanıt vermek zorundadır . ; Oyuncu gülümseme ya da kahkaha yoksa , oortadakişi ile yer ticaret yapacak . O bir gülümseme çatlamak için birini alma başarılı kadar Aksi takdirde,orta kişi farklı bir oyuncuya geçer . O gülümseyen neden istediği gibiorta kişi kadar şapşal olabilir , ama o fiziksel olarak diğer oyuncuları dokunamaz .
Four Corners
Her kimse & quot , aynı & quot; gözlerini kapatıp başka 10. Herkes saymak gerekir hızlaodanın herhangi bir köşesine aceleyle koşuyor . Bu & quot; gözlerini açarak & quot olmadan ; köşe bir köşesi iki , üç köşe veya köşe dört arayacak . Bu köşede olan herkes dışarı . Bu süreç tek kişi köşeden köşeye acele kadar tekrarlar . O kişi şimdi & quot olduğu; . Bunun & quot;müzayede başlamadan önce
şey Arttırma
Mezatçının o & quot olduğu için kategorilerin bir listesini yapmak gerekiyor ; arıyor & quot ; ve her kategorisi rasgele bir nokta değer atayın . Örnekler olabilir ve olabilir quot; benim başparmak & quot daha küçük bir şey ; & quot; sıcak tutan bir şey & quot; & quot; şey görmek – aracılığıyla & quot; veya & quot; şey düz . & quot; Başkasınınlistesini görmek izin vermeyin . Oyuncular etrafında dolaşmak ve çanta istedikleri her şeyi toplamak için zaman belirli bir miktar verin . Zaman bittiğinde , listenizi okunur. Listesinin altında nitelendirir her kalem için her oyuncu puan verin . Kimen noktaları vardırMezatçının olur .