,Oyunun ayrıntılı bir açıklama yazma Mevcut oyun kod örnekleri okuyan ve tasarım gibi nesneleri açısından düşünerek ActionScript’te bir oyun Tasarım

ActionScript Bir Oyun Tasarım Nasıl . ActionScriptözellikleri, davranışları ve diğer özellikler oyunda bir silah , araç veya diğer bir öğenin ne açısından düşünerek tasarım ve program anlamına gelen bir nesne yönelimli dilidir. Bu tür metin tabanlı sınavlar veya cellat tarzı oyunlar gibi basit oyunlar ile başlayın . Bir sonraki mantıklı adım, satranç ya da dama gibi tahta oyunları programlamak için . Talimatları oyun ilerleme istiyorum nasıl 1oyun ne yapmak istediğinizi ayrıntılı bir açıklamasını yazın

almayı ve . Oyunun amacı , kahramanları ‘ ve rakiplerinin özelliklerini veoyunun ayarı içerir .
2.

oyunun kullanıcı arayüzü ayrıntılı bir açıklamasını yazın . Özellikle , ooyunu oynamak için gerekenbilgilerekranda görünecek ve onu karakterin yaşam puanı nerede nerede görüneceğinioyuncu onun karakteri , kontrol edecek ne gibi sorulara cevap . Yazdığınız gibi, dikdörtgenler , Bezier eğrileri ve diğer şekiller gibi vektör grafikleri oluşturmanızı sağlarActionScript Graphics sınıfı çalışma. ActionScript grafik sınıfları ( bkz. Kaynaklar ) hakkında daha fazla bilgi içinÇizim API Web sayfasının Adobe’nin Temelleri bakın.
3

sahne de dahil olmak üzereoyundaki tüm nesneler için ayrı bir sayfada bir şartname yazın , araçlar ve araçlar . Bu ve benzeri soruların cevaplarını yazın :araçlar ve silah oyunu olaylar her nesnenin yararlanabilir Ne ne ne işe yarıyor ve neredeoyunun oyuncuları onları bulurum , gibi bakmak , hem de yok. Oku Adobe’nin ile Çalışma . ( Bkz. Kaynaklar ), ActionScript nesneleri oluşturma genel bir bakış için Web sayfasını Objects
4

İndirme ve ( bkz. Kaynaklar ) Adobe’nin ActionScript örnekleri sayfası gibi sayfalar ActionScript kod örnekleri okuyun. Onları daha iyi anlamak için , ActionScript programlarında listeleri tekrar yazınız . Programlarından ifadeleri silmek veprogramları çalıştırdığınızdaetkisini gözlemlemek .
5

bir metin editörü ya da kelime işlemcisi açın , sonra da programı içerensınıf dosyaları içinifadeleri yazın . Sizin Oyunun ana sınıfı» MovieClip » ya genişletmek gerekir ya da » Sprite » sınıflar . Bir kılavuz olarakaşağıdaki kod parçasını kullanın :

public class myGame MovieClip uzanır {
}
Kendi ifadeleri yazılı rehberlik için okudukod örnekleri okumasını

. Kullanıcı arabirimi oluşturmak sadeceifadeleri ile başlayarak , aşamalı olarak programı yazın , daha sonraoyunun nesnesi uygular kod yazmak . Son olarak ,oyun içinmantığını uygulayan ifadeleri yazın . » Gibi . «Uzantılı dosyalarınızı kaydedin Flaş onları tanır , böylece .
6

Açık Flash , ardından» ActionScript 3.0 » i tıklayın ActionScript kullanan yeni bir program oluşturmak için bağlantı . » File» tıklayın menünün » Kaydet» komutu , sonra » . olarak » tutanklasöre gidin dosyaları. «Dosyaname » bir ad yazın metin kutusu , sonra «Kaydet » i tıklayın Flash dosyası kaydetmek için . » Sınıf » tıklayın Properties panelinde metin kutusu , sonra oyun ileFlash dosyası bağlamak için oyunun ana sınıfınınadını yazın . «Ctrl » ve » Enter» aynı anda bir oyun çalıştırmak için .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση