Wii Uygulamaları yaz nasıl

onun hareket algılama yetenekleri ve geç 2010 yılı itibariyleABD’de satılan 34 milyondan fazla konsolları ile ,Nintendo Wii çekici bir video oyun konsolu . Nintendo Wii için oyunlar geliştirmeyepek çok programcılar ve büyük bir video oyunu geliştiricisimali gücünü gerektiren , tipik bir büyük ölçekli bir çabadır. Ancak,Wii , denilen bağımsız üretilen oyunların büyük bir topluluk , güvenlik özellikleri kilidini açmak için toplum çabaları ile » homebrew oyunlar , » geliştirmiştir . Wii için homebrew uygulamaları yazma Wii geliştirici kiti indirme gerektirir . Talimatlar 1 Wii geliştirici kiti indirin

. Bir geliştirici kiti diğer programları yazmak için kullanılanbir yazılım paketidir. Birçok homebrew Wii geliştiricileri C ve C + + için bir derleyici içerir devkitPro (bkz. Kaynaklar ) , yanı sıra, hata ayıklama yardımcı programları ve diğer kütüphaneleri kullanabilirsiniz . DevkitPro indiriliyor ücretsizdir .
2.

Wii için ek yazılım kütüphaneleri indirin . Libogc ( bkz. Kaynaklar )Wii için özel programlama kütüphanelerin başka bir derleme olduğunu. Bu kütüphaneler bir geliştiriciWii ekran kartı , ses kartı , DVD sürücü ve Wii uzaktan kumandalar erişmenizi sağlayan yazılımı içerir . Ayrıca,WiiBrew web sitesi diğer birçok kütüphane ve ( bkz. Kaynaklar ) Wii uygulama yazma yararlı olabilir araçlardan bir listesini tutar . Bu kütüphaneler indirmek için ücretsizdir .
3

Wii uygulama yazın . Wii uygulamakapsamına bağlı olarak , yazmasüreci birkaç ay birkaç saat sürebilir. Wii için bir uygulama yazma , C veya C + + gibi bir programlama dili , ve kod yazmak içinyeteneği yeterlilik gerektirir .
4

Wii uygulama yayınlayın . Eğer uygulama yazdım , diğer kullanıcılar ile paylaşılabilir hazırdır . Eğer yüklemek ve yeni bir uygulamayı duyurmak için izin WiiBrew içeren web sitelerinin bir dizi vardır . Ayrıca, uygulama için bir icon.png ve meta.xml dosyası oluşturarak , diğer Wii kullanıcıların doğrudanHomebrew Channel aracılığıyla yeni Wii uygulamayı indirmek ve oynayabilir .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση