Mutantlarının & Naruto yapmak nasıl Dehaları

» mutantlar ve Masterminds «Genel Evrensel Rol Sistemi ( GURPS ) , geçit için hazır roleplaying oyunlar oluşturmak için bir sistemin bir türevidir . Bunun , oyuncular süper kahraman rolünü üstlenecek ve » Batman » veya benzer epik kampanyaları meşgul » Superman . » Bir anime ninja olarak Naruto bu paradigmalar içine mükemmel uyum olmamasına rağmen , o» Mutant ve Masterminds » evrenin içinde çalışmak için yeterince yakın geliyor . Bu sistemi kullanarak Naruto’nun yetenekleri mükemmel ayrıntı mümkün olmayacak gibi bir küçük oyuncu takdiri , karakter oluşturma sırasında gerekli olacaktır . Talimatlar 1. Bir Kahraman modelini seçin

. Sağlanan13 seçeneklerden » mutantların ve Masterminds , » Enerji Kontrol ve Martial Artist en iyi ona uyacak . Her onun yeteneklerini bir yönünü yakalamak , ama aynı zamanda diğerlerini dışlayan . Örneğin, bir Enerji Kontrolörü olarak , onun tilki kuyruğu çakra teknikleri bir faks erişebilirsiniz , ama o daha genel bir dövüş sanatçısı yetenekleri olmaz . Buna karşılık , bir dövüş sanatçısı olarak o duvar atlar gibi ninja kahramanlık yapmak mümkün olacak , amatilki kuyruğu çakra üzerine çizmek içinyeteneğine sahip değildir. Bu iki yolun arasındakiseçim size kalmış .
2

Naruto’nun güç noktaları atayın . Eğer harcamak zorunda güç noktalarınınmiktarı oyunu master takdirine kalmıştır . Ne olursa olsun, belirli numaraları , Naruto – bir ninja gibi – bazı özellikleri lehine olacaktır. Bütün özelliklerin , » Çeviklik » onun hızını ve refleksleri yansıtan ,en yüksek olacaktır . Sonra, » Dayanıklılık » ve » Karizma , » çünkü onun yürekli açık ve hevesli tavır , çünkü onun yorucu eğitim veikinciilk lehine olacaktır. Bu özellikleri ardından «Anayasa «, » Bilgelik » ve » azalan İstihbarat » olacaktır . Bütün yeteneklerini ve tezahürat için , Naruto basit fikirli karakter ve maç içindüşük » İstihbarat » puan olurdu .
3

Naruto’nun » Savunma» ve ayarlayın » Pekliğinin . » Bir kez daha, buoyun master tarafından belirlenengüç seviyesine bağlı olarak değişir , Naruto » Tokluk » over » Savunma» lehine olacak olsa da – . Orucunu refleksler yanı sıra onun küçük çerçeve
4

gibi onun ikincil özellikleri , hesaplayın » Girişimi . » Bunların her biri için bir formül karakter tabaka sağlanır. Kaç güç seviyelerine bağlı olarak oyun usta size verdiği ve bu puan tahsis nasıl ,türetilmiş özellikleri değişecektir . Bununla birlikte , sürece atanmış olarak onun karakterine gerçek özelliklerin , Naruto bir hıza ikincil özellikleri olacak .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση