Guesstures Tarifleri

Guesstures partiler veya aile toplantıları için harika bir oyun . Kendini kopyalama » salise sessiz sinemaoyunu , » Guesstures hızlı ipucu kartları dışarı ve tahmin kelimeler hareket oyuncular gerektirir . Grup katılımı temeline dayanarak ,oyun dahil herkes ve dışında kalan duygu bireyleri tutmak için harika bir yoldur . İki takımen tahmin kimin görmek için yarışırlar. Sen Mimer – Timer
Guesstures kartları ( turuncu güverte ve mavi güverte )
Dört veya daha fazla oyuncu
<
ihtiyaç wins.Things » , sahneler «iki tur sonra çoğu , ya daekip br > Daha Talimatları
1

adaşı guesstures ne anlama göster . Oyununamacı, guesstures kullanarak kelimeleri hareket etmektir . Onlaripuçları tahmin takım almak için dışarı harekethareketleri , eylemleri ve jestleri demektir . Doğru guessture için, herhangi bir gürültü yapmak asla, ama sahne ve görsel yardımları tamam . Eğer insanlar tahmin etmek istediğinizsözcüğü ağız sözler olabilir , ama değil . Örneğin,kart » GUN » ağızkelime bir ipucu olarak » BANG » diyor eğer . Heceleri göstermek için bileğinizin üzerinde parmaklarınızı yerleştirerek gibi geleneksel sessiz sinema teknikleri istihdam çekinmeyin . Ancak, bu her zamanhızlı yöntemler olmayabilir , vesaat dövmek istiyorum . Bu noktanınkaybı bu kurallar sonuçların ihlallerinin .
2.

Mimer – Timer ile tanışın . Bu benzersiz cihaz film setlerinde kullanılan clapperboard benzer ve Guesstures birçok fonksiyonu vardır. Bu kartlar tutar puan tutar ve zaman tutar . Zaman ilerledikçe bu ipucu kartlarını yutar çünkücard-holding/time-keeping yönüMimer – Timer özellikle önemlidir yapar . Senkelimeyi tahmin etmek için takım arkadaşları olsun ve sonra tüketilen önceMimer – Timer gelenkartı kapmak gerekir . Sadece kartları için puan tahmin ve yakaladı olsun .

Kurmak parke zemin veya masa gibi pürüzsüz bir yüzeyeMimer – Timer yerleştirin . Sadeceaktöripuçlarını görebilirsiniz böylece bir konumda olmalıdır . Tokmağı – kolunu kaldırın ve altında bir anahtar görmek içinbaksam . Anahtar yukarı çevirin . Artık dönmeyecek kadar sonra sadeceanahtarı saat yönünde altında bulunan çevirin . Bu » CAST »

Mimer – Timer önünde üzerinde , yanında takım isimleri yazmak .Zamanlayıcı aktive ve kayıt noktaları yanındaki » Scene 1 » ve » Sahne 2 . »

3 iki hatta takım halinde tüm katılımcılara bölün

. Insanların bir tek sayı ile oynarken ise , bir takım ekstra bir kişi olabilir . Her takım onlar hareket etmek istediğiniz sırayı karar vermelidir . Tüm oyuncular hareket etmelidir . Düzensiz ekipleri ile oynarken ise ,kısa – taraflı takım bir kişi iki kez gitmek için seçer .

Guesstures iki tur ayrılır , ya da «Sahneler . » Sahne 1 alt noktası değerinin daha kolay ipuçları oluşur . Sahne 2 yüksek nokta değeri ile sert ipuçları oluşur . Her oyuncu hareket olduğunda her sahne varır .
4

Scene 1 oynayın . Takımı 1.ilk aktörmavi güverte dört kart seçer . Tüm oyuncular Sahne 1 demavi güverte kullanmak Her bir kart üzerine basılmış iki kelime var – . Biri değerinde bir nokta , ve bir değer üç puan . Oyuncu diye düşünüyorkelimeler en başarılı tahmin edilecektir alır . Oyuncu her karttan bir kelime seçmelisiniz , ama o uygun gördüğü gibinoktası değerini mix ve maç olabilir .

Dört kelime kez seçilir,oyuncu diye düşünüyor ne kadar hızlı açısından en zoru kolay onları organize onun takım arkadaşları onları tahmin alabilirsiniz . Mimer – Timer bunun üstüne dört yuva vardır ve sağa soldan kartları yiyor . Oyuncu o ekibisoldakihızlı tahmin düşünüyor kartları vesağdauzun alacakolanları yerleştirir .

Oyuncu daha sonrazamanlayıcıyı başlatmak içinMimer – Timertopuzu rüzgarlar. Guesstures kullanarak , o her ipucu tahmin için ekibiyle alır . Karttakelime tahmin edildiğinde ,oyuncuMimer – Timer gelenkartı kapmak gerekir . Eğer sadece kapmakkartları için puan almak , hatırlıyorum . Ekibinizin bunu tahmin , amaMimer – Timer onu yerse , hiçbir puan verilir . Zaman noktaları saymak ve

sonraki » Scene 1 . » Için Takım 1 altında taksitli dolduğunda Takım 2 onbirinci aktörişlemi tekrarlar . Tüm oyuncular gitmiş kadar takım arasında dönüşümlü oynayın. Onlar var, Scene 1 bitti .
5

Scene 2 oynayın . Yerineportakal kartlarını kullanmak dışında , sahnedeki tek olarak aynı adımları izleyin . Turuncu kartlarda noktası değerleri iki veya dört vardır . Eğer tam Scene 2 kimin kazandığını görmek hem Scenes tümpuan eklediğinizde .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση