Dixie Gençlik Kızlar Fastpitch Softbol Kuralları

Dixie Gençlik Kızlar Fastpitch Softbol içinkurallar tamAmatör Softbol Derneği ( ASA ) bazı değişiklikler geç gelen oyuncular için daha eğlenceli ve daha uzlaşmacı ,oyun kısa yapmak dışında kuralları aynıdır . Dixie kurallarıGüneyli yaşayaninsanlarıneğlenmeyi seven ve affeden mizaç doğrultusunda dahaoyun getirmek . Sınırları İçeren Kurallar genellikle

Oyunlar son beş vuruştan
. Bir atış üç çıkışları ile sona erebilir ama beş çalışır attı sonra bir atış da biter . Beş – run kuralı imkansız kazanmak yaptığındaoyun sona erebilir . Oyun bir katliam ise, neden devam ediyorsun? Bir takımda oyuncuen az sayı yedi ve bu bir sürahi , bir yakalayıcı ve dört infielders içerir . Bir oyuncu geç gelirse , ancaküçüncü turunbaşlamadan önce , oserisininaltına eklenebilir ama o bir atış içinalan oynadı değil yarasa kadar . Oyunun bir bağlama durumunda , ilave bir atış oynanır. 15 oyuncu sırıtmak , 15 yarasa . Temelde,hakem her zaman doğru


Hakemlere ve Antrenör olduğunu
. Protestolar izin vehakem her şeyin üzerindenihai otorite değildir . Hakem , ancak, herhangi bir kararı tersine çevirmek için izin verilir . Her yarasa bir ASA Softbol, ​​USSSA Softbol Dixie Gençlik Softbol damga veya etiket olmalıdır . Herkes tarafından sorgulandığı herhangi yarasahakem tarafından onaylanması gerekir . Herhangi bir itiraz kural veya çağrı gelecek muayene için bir komite üyenin dikkatine getirilebilir ve tüm kurallarkomitenin kararına göre değişikliğe açıktır. Antrenörler en az 10 dakika oyun saatinden önceskoru kalecioyuncu sanatçısını vermek zorundadır . Oyun sırasında , baz antrenörler koçun kutularına kalmalıdır , ve diğer antrenörlersığınağın kalmak zorundadır.

Her oyuncuoynamak için alır Oyuncular İçeren
Kurallar tüm oyun . Tabanını çalmak ne zamantopu eğimli kadar , bir koşucu kaide üzerinde kalmalıdır . Hiçbir alay eden veya herhangi bir zamanda herhangi bir oyuncunun sözlü taciz vardır . Rakip takım bir oyuncu engelleyen herhangi koşucu dışarı denir . Koşucurakip takım bir oyuncu ile çarpıştığı Eğer kasıtlı ya da değil ,hakem karar verir . Çarpışma kasıtlı yönetiliyor ise ,koşucu çıktı . Bir koşucu , bir rakip oyuncu önlemek içintaban dışında çalıştırabilirsiniz ancakrakip oyuncu onu etiketlemek için çalışıyor değilse .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση