BirlikFare vur nasıl

» Unity 3D , » daha yaygın basit olarak bilinen » Birlik , «video oyunu oluşturma sürecini kolaylaştırmak için tasarlanmış özel bir oyun programlama kabuk. Unity kullanarak , video oyun programcılarının oyun oluşturma sıkıcı ve zor yapabilirsiniztuzaklar ve hataları birçok bypass edebiliyoruz . » Birlik» yeni kullanıcılar içinönemli zorluklardan birifare işaret nerede ana karakter ateş nasıl endam edilir . Sen FPS_Tutorial.zip
«Standard Varlık Birlik Paketi» dosyasında
Show
ihtiyacınız olacak karakterin füze weapons.Things davranışını dikte sağlayacak bir MissileLauncher komut dosyası oluşturarak bu sorunu çözmek Daha Talimatlar 1Unity 3D web sitesinden FPS_Tutorial.zip İndir

. Lütfen Unity 3D yükleme klasöründeki» Standart Paketi » klasöründeki»Standard Varlık Birlik Paketi» dosyasını içe aktarın .
2.

fare davranışını değiştirmek istediğinizprojeyi açın . Bu noktada , zaten bir seviye ortamı , ana karakteri , bir » Launcher, » ya silah modeli , bu karakter için , vesilah ateşlenen bir füze için bir model inşa olmalıdır . Dönem » füze » bir silah değil, sadece bir patlayıcı roket ateşlenmiş herhangi mermiyi tanımlamak için bu durumda kullanılır unutmayın .
3

gelen » Varlık » seçiniz ana ardından menü , «Create » ve ardından » Javascript . » Bu başlıklıproje Panel alanında yeni bir varlık yaratacaktır » NewBehaviourScript . » Bu varlık adlandırın » MissileLauncher . » Bu script varlık karakterin silahınındavranışlarını belirleyecektir.
4

denilen Projesi Görünüm bölmesinde içinde taze bir dizin oluşturun » WeaponScripts . » Her silahındavranışını tanımlayankomut burada yer alacaktır . Lütfen Füze nesneningörünümünü tanımlayankomut ile birlikte ,WeaponScripts dizineyeni MissileLauncher senaryoyu taşıyın .
5

silah bir füze üretmek için neden olacaktır » MissileLauncher » bir senaryo yazın ve Bu oZ – ekseni boyunca hız vererek ileriye taşımak olun . Eğerkodunu yazdıktan sonra ,JavaScript dosyasını kaydedin.

«Var merminin : Bir örnek komut dosyası gibi bir şey olmazdı Rigidbody ;

var speed = 20;

fonksiyonu Update ()

{

if ( Input.GetButtonDown ( » Fire1 » ) )

{

var instantiatedProjectile : Rigidbody = Instantiate (

mermi , transform.position , transform.rotation ) ;

instantiatedProjectile.velocity =

transform.TransformDirection ( Vector3 ( 0 , 0 , hız ) ) ;

Physics.IgnoreCollision ( instantiatedProjectile. çarpıştırıcısı ,

transform.root.collider ) ;

}

} »

» GetButtonDown ( » Fire1 » ) «satırı zamanaşağıdaki eylemleri yürütmek içinkomut söyler sol fare düğmesini tıklatın . » InstantiatedProjectile » hatfüze nesnesi oluşturur . » TransformDirection ( Vector3. .. » satırıkullanıcının fare işaretçisi karşı karşıyaekseniZ – eksenine , onun yönünü değiştirmek içinfüze nesneyi söyler .
6.

MissileLauncher komut dosyası takın Unity FPS Kontrol paneline giderek vesenaryoyu takarak » Launcher . » karakterin silah
7 Eğerkullanılan» mermi » değişkeni ile oluşturduğunuzFüze nesneyi ilişkilendirme

yukarıdaki örnek komut dosyası .Proje panelindeki» Füze » senaryo üzerinde tıklatın ve sonraana menü çubuğunda «Components » tıklayın . seç » Fizik » ve ardından » Rigidbody . » Bumermi bir katı bir nesne yapmak ve maç olacak Buörnek kodda kullanılandeğişken adı ile .
8.

komutmermi değişkeni ileFüze nesneyi ilişkilendirin . sonraHiyerarşi panelinde » Launcher» tıklayarak yapın ve MissileLauncher komut bölümündemermi değişkenin üzerineProje panelindenFüze komut sürükleyerek .programı daha sonra onun uygun davranışları ileFüze nesneyi ilişkilendirir .
9.

silahın davranışlarını test etmek içinoyunu çalıştırın . Fare butonuna tıklayarak , karakterin bakışfare imlecipozisyonuna merkezli olduğunu varsayarakfare işaretvektörü birlikte oluşturulan füze ateş gerekir .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση