Oyun Muselock Get Out Nasıl

» Muselock » Eğer kaçmak gerekir hangi bir durum ve odaya yerleştirilen bir online » kaçış » oyunudur . Eğeroyunu kaçmak için çözmesi gereken birkaç farklı bulmaca vardır . Bu bulmaca tüm öğeleri toplama onları teftiş ve çok özel bir şekildeoyun ortamı ile etkileşerek belirli bir düzen içinde çözülmelidir . Oyunda saplanıyor bir çok gerçek bir olasılık . Eğer moments.Things bir şekildeoyun kaçabilirdoğru yolu biliyorsanız Ancak , You Need olacak Kağıt
Kalem
Daha Talimatları göster
1

>masanın üzerinde kağıtparçası Pick up ve inceleyin . Masanınsağ tıklayın veçöp kutusuna tıklayın . Çöp tenekesi almak vepencere bakan kadar etrafında çevirin . Düğmeler bir dizi açmak için pencerenin altındapanelini tıklayın. Projektörü açmak içinparlayan güneş düğmesine basın. Eğerkapının yanındakiprojektör ekrana bakarak kadar
2 Dönün

. Projektör üzerindekisembolü okuyun ve sonrası için bunu not almak için kağıt üzerinde yazmak . Semboller daha yakından bakmak içinprojektör seçin.
3

basınsemboller arasında gezinmek için fare ileprojektör panelindekisol ve sağ oklar . Kağıdınıza bu sayıların tüm yazın . Kaplamasını çıkarmak ve sonrakapıyı bakacak kadar açmak içinprojektör doğrudan tıklayın .
4.

kapı altlığı Farenizi ve kaldırmak için iki kez üzerine tıklayın . Onu almak içinhalının altınaküçük tuşuna tıklayın . Tekrar kapıyı görmek için uzaklaştırma . Envanterinizdenanahtarı seçin ve sonrakapıyı açmak içinkapı kolu tıklayın . Kapıyı açın , ama yürümek yok ya da ölürsün.
5.projektör ekranını yüz veekranınsol tarafındakikontrol panelinde tıklayın açın

. Ekranını geri çekilmesi içinyukarı ok tuşuna basın . Onu toplamak içinkontrol panelininsağ tarafındasigorta tıklayın. Uzaklaştırma veekrana geri çekildiğinde ortaya çıktıbulmaca panelde yakınlaştırmak .
6.

Yakınlaştırmabulmacanın altındacam panel için ve envanter kağıtparçası seçin . Cam panelin üst deliğin içine sok . Eğeroyununbaşından beri yaşadımportakal suyu üzerine tıklayın vepuzzle oyunu etkinleştirmek içinhuni içine dökün .
7.

oyunun köşesindeçevrelerin tıklayın için farenizi kullanın . Herhangi bir sırada bu tıklayın , ama ilk köşe daireler seçin. Bulmacayı çözmek içinorta daireyi seçin . Bulmaca açmak için yanındakisağ alt daire içinkilit açma düğmesine tıklayın .
8.

bulmaca arkasındanyanmış sigorta Pick up . Eğersandalyeye arıyoruz kadar görünümünüzü etrafında çevirin. Sandalyeninsağ kolu yakınlaştırmak ve bir panelinsoluk taslağı üzerinde iki kez tıklayın . Küçük kutuyu almak ve açmak içindelikyanmış sigortayı yerleştirin .
9.

küçük anahtarı Pick up vebüro yüz çevirin . Bir kutu bulmak vekutusuna yakınlaştırmak için tekrar tıklayınmasanın altına tıklayın . Küçük anahtarı seçin vekutunun üzerindekikilidi tıklayın . Eğerkapağı kaldırmak veyakutuyu almak istiyorsanız sorulur kadar süreklikutusununkapağını seçin . Bir bomba bulmak içinkapağı çıkarın. Pembe plastik patlayıcınınsolunda bulunantel seçin . Bu almak patlayıcıplastik ve daha sonrakutusuna tıklayın . » Eski anahtar » etiketlianahtarı seçin ve sadeceoda için bir elektrik devresini tamamlamak içinkutu aldı yere koyun.
10. Uzaklaştırma vesigorta panelini bulana kadar dönüp

. Daha öncesol taraftaki sigorta yuvasına toplananiyi sigortayı yerleştirin . Odanınortasındaheykel yüz çevirin. Lütfen öğelerden plastik patlayıcının seçin vealtına yakınheykel camın üzerine yerleştirin .
11 bir adım geri adım ve ona yakınlaştırmak içinheykelin yanındaikinci projektör tıklayın

. Projektörün üzerine yerleştirin ve sonrabombayı patlatmak içinparlayan güneş butonuna tıklayınkapağına tıklayın . Uzaklaştırma veheykel bakmak . Patlamaheykelinin altında ortayasiyah ampul almak . Eğerbüro bakacak kadar
12 çevirin

. Ona yakınlaştırmak içinlamba tıklayın. Envanter gelensiyah ampul seçin veboş soketeampul yerleştirin . Lambasını açmak içintabana yakıngeçiş tıklayın . Eğer daha önce yazmıştısembolleri görmek içinduvararesim yüz çevirin .
13. onlarduvarlara tahmin edilmektedirsıraylasemboller yazın

. Kapıyı yüz çevirmek ve sonrakikapıtuş takımını seçin . Eğer bir yeşil ışık açmak içindoğru sırayla yazdısembolleri girmek . Odadan çıkın veyeşil ışığı yanıyor,oyunu bitirmek . Panel yerine kapatır,bir sonraki adıma geçin. Tekrarbüro bakacak kadar
14 Dönün

. Sağ taraftakimasanın altına bak . Yinekapı panelini açmak için oradaküçük düğmesine basın. Hatanızı bulmak ve düzgünkodunu girmek için tekrarboyama sembolleri kontrol edin .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση