Trivial Pursuit 25th Anniversary Edition için Talimatları

Trivial Pursuit 25th Anniversary Edition 1981 yılında yayımlananklasik oyun için bir güncelleme olduğutemel prensipleriaynı olmakla birlikte , buoyuna daha fazla strateji katan bir » Bonus Track » içerir . . Bu özelliğineklenmesi avantajlar sunuyor , ama aynı zamandaoyuncunun sırayla bağlı dezavantajları oluşturur . Kolay , orta ve zor : Sorular da üç zorluk seviyeleri var . Bu baskı oynamakoyun serisi önce sunulan olmamıştı yeni kurallar ile geleneksel Trivial Pursuit birleştirir . Talimatlar 1oyun tahtası açın

. Oyuncular belirteçleri seçin ve onları bir kenara ayarlamanız gerekir .
2.

kartları ayarlayın . Trivial Pursuitstandart sürümünden farklı olarak,25th Anniversary Editionaltı kategorilerin her biri için ayrı bir kart var . Coğrafya için mavi, Eğlence için pembe , Tarihi için sarı , Sanat ve Edebiyat mor, Spor ve Boş Zaman için Bilim ve Doğa yeşil ve turuncu : Her kart tipigemiderenkli alanlar ile karşılık kendi renkli plastik kart sahibi vardır . Her kart altı soruları var – iki zorluk her derece için
3

kurulumerkezindebaşlangıç ​​pozisyonundaoyun parçaları yerleştirin vedış Bonusgelen piyonları ayarlayın . izleyin. Bu dış daire oyunculara bu diğer oyuncuları yavaşlatan veya ücretsiz takoz alma gibi farklı yetenekleri verir . Bonus Track alanlarda herhangi bir oyuncu , bir kama için bir soruyu cevaplamak için çalışıyor başka bir oyuncuya meydan hangi» Face – Off Zone, » içerir . Yüz -Off sırasında, doğru cevap vermekilk oyuncukama kazanır . » Slow Down Bölge» bir oyuncu o oyuncunun ilerlemesini yavaşlatmak içingemide herhangi bir yerde bir rakibin oyun parça hareket sağlar . » Easy Sevimsiz Bölgesi » ne olursa olsun rulo ne oyuncular bir kama için kolay bir soru verir . » Özgür Bölge» oyuncuların kendi seçtikleri ücretsiz bir kama verir .
4

ilk gideroyuncuyu seçmek içinkalıp döndürün . Her oyuncu kendi dönüştekalıp rulo veiç çemberin alanlardakalıp şovlarıaynı sayıda onun oyun hamle yapar .
5. hangialana karşılık gelenkategoriden bir sorusunu cevaplama

oyuncu indi . Oyuncu kalıbın rulo göre bir kolay, orta ya da zor bir soru alır. Oyuncu 1 veya 2 atarsa ​​, o kolay bir soru olur . Rolling 3 ya da 4 orta zorlukta bir soru kazanır . Zor Söz konusu bir 5 ya da 6 ile sonuçlanır. Doğru cevap ise ,oyuncu tekrar zar alır .
6 soru zorluk dayalıdış çember üzerindepiyonu hareket

. Piyon Kolay bir soru , bir orta soruya iki boşluk ve zor bir soru için üç mekanlara doğru cevap için bir boşluk ilerleyebilir .
7.

iniş tarafındanaltı kategorilerin her birinden takozlar toplayın kama boşluk gelen ve doğru bir soruya cevap .
8. altı dilimleri ile oyun parça doldurduktan sonrafinal sorusunakurulumerkezine doğru hareket ettirin

. Sen tam bir kalıp rulo tarafındanmerkez altıgen toprak gerekir . Eğerkurulumerkeze ulaştıktan sonra rakiplerinizison soruya kategorisini karar verecek . Nihai sorununzorluk halakalıp rulo dayanmaktadır .
9.oyunu kazanmak için doğruson bir soru cevap

. Doğruson soruyu cevaplamak için başarısız bir oyuncumerkezi dışına taşımak veson soruyu cevaplamak için başka bir şans için iade edebilir .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση