Resmi Scrabble Kurallar

Scrabble 1948 yılında Alfred Butts tarafından oluşturulanoyunuoyun tahtası üzerinde kelimelerin kullanılan harf ile fayans içerir . . Her karo , belirli bir sayısal değeri taşır ve bazı yönetim kurulu kareler oyuncunun dönüş ikramiye ödül . Oyununamacı, kelime yazım tarafındanrakiplere karşıen çok puanı toplamaktır . Oyun zaman zaman varyasyonları çağrısı rağmen , uymak için tüm oyuncular için temel kurallar kümesi vardır . Kurulu ve oyun adet ayarlanır

sonraOyunu başlayarak , her oyuncutorbadan bir kiremit çizer . En yakınharfi ileoyuncu » A»beraberlik kazanır . Fayanspoşete veberaberlikkazanan rafa yerleştirmek için yedi kiremit seçer . Saat yönünde sırayla , kalan her oyuncu yedi kiremit alır . Ilk oyuncunun başında da , iki veya daha fazla fayanskurulumerkezindeyıldız alan kapsaması gerekir , biri oynanması gerekir . Bu noktadansola hamle oynayın.
Çalma Fayans

Kelimelergemide oyun zaten ne bir veya daha fazla fayans ekleyerek oluşturulur . Bir dönüş sırasında , fayans , sadece düz bir satır ya da sütun oynadı olabilir . , Dikey yukarıdan aşağıya , genel olarak , sözcükleri sadece yatay olarak yazıldığından olabilir sağa sola ya . Bir oyun sürece meşru kelimeleri oluşturur olarak geçerlidir . Bir kiremit oyunda resmen kezkelime reddedilen sürece , buoyununsüresince hareket edilemez . Boş bir parçası herhangi bir harf olarak oynadı edilebilir veoyunungeri kalanı için o mektubu kalmak gerekir . Bir açtıktan sonraoyuncu tekrar rafa yedi adet toplam gereken karolarınsayısını seçer .
Puanlama

Her turlu Sayım tarafından atılırsa word ( s ) kazanılan puantoplam sayısı oluşturulur . Bu tür » Double Word Puan » olarak prim kareleralanı kullanılırtarihinde ilk kez bir oyuncu ikramiye kazanmak . Bu alanlarda kullanabilirsiniz Gelecek dönüşler yüz değer sayımı olacak . Ayrıca, bir sırayla tüm yedisini kullanan herhangi bir oyun otomatik olarak eldepuanın üstüne 50 puan bonus verilir . Boş fayans olursa olsun nasıl kullanıldığını , sıfır değerine sahip . Her oyun sonrası ,oyuncunun puanı dışarı denir vepuan kağıda aşağı yazılır .
Zorluklar

bir rakip oyuncunun dönüş geçersiz bir kelime görüntüler düşünürse , onlarbütün hareketi meydan tercih edebilir . Kelime ( ler ) üzerinde mutabık kalınan bir referans kullanarak yukarı baktı olmalıdır. Challenger doğru ise ,oyuncu , hiçbir puanla ödüllendirildikurulu kendi oyun kaldırır ve bu dönüşü kaybeder . Oyuncunun hamle meşru ise ,challenger sonraki dönüş kaybeder
resmen bu etiketler altında oyun sonbaharda yasaktır Özel kurallar

Kelimeler : . Doğru isimler , kısaltmalar , bir tire veya kesme işareti kullanın önek, sonek ve kelime. Böyle bir kelime oynanır ise ,oyuncu sadecekiremit kaldırmak ve onların dönüş yeniden başlatmanız gerekir . Ayrıca, bir oyuncu kendi yersiz tercih ve yedi yeni parçalar için , fayans alışverişi olabilir . Ayrıca ,oyunu başlatmak için kullanılanmerkezi yıldız kare » Double Word Puan » alaneşdeğerdir .
Final Tally

için sol hiçbir fayans olduğunda seçim ve bir oyuncu sırayla nihai harflerini kullanan , başka çalışoyunda yapılabilir ve bu dönüşpuan geçerli olur . Diğer oyuncular unplayed çinideğer katmak ve onların toplam puanı den bu sayıyı çıkarmak gerekir . Unplayed kiremit tutarların her biri deson hamle yaptıoyuncununpuan eklenir . Tüm hesaplamalar yapıldıktan sonra ,en yüksek puana sahipoyuncugalip ilan edilir .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση