3D Online Multiplayer Oyunu yapmak nasıl

Üç boyutlu bir online multiplayer oyunlar programları ve programlama prosedürleri birlikte birçok farklı türde getirmek . Bu prosedürler 3 – boyutlu uzayda sanal yapıları dönüştürmeyi ve görüntüleme içinWeb ve geometrik fonksiyonları üzerinde iletişim kurmak için ağ , oyunlar için yapay zeka bulunmaktadır . Sıfırdan böyle bir projeye Programlama doğal yıldırıcı bir girişim olacağını , ancak mevcut oyunlar okuyarak yardım alabilirsiniz . Kendi 3 boyutlu bir online multiplayer oyun yapma sonra nongaming projeler için geçerli olabilir programlama birçok türde , becerilerini oluşturur . Talimatlar 1

AssaultCube veya BZFlag gibi açık kaynak online multiplayer oyun içinkaynak kodunu indirin
. Kaynak kodu nasıl çalıştırmak içinoyun söylüyorumtalimatları içeren metin dosyalarıkümesidir. Buoyunun çalıştırılabilir dosya olarakaynı sitede olacak . Sayfa 2

kaynak kodu ile gelen belgelere Oku . Dokümantasyonoyunun geliştiricilerioyunun kaynak kodunu yazmak için kullanılanprogramlama dili belirtir .
3

programlama dili için ücretsiz bir geliştirme kiti takın . Oracle Java geliştirme için bir kit sağlar ve Açık Watcom C ve C ++ gelişimi için bir tane sağlar.
4

Oku , bir kelime işlemci ,oyunun her kaynak kodu dosyası. Buoyun nasıl çalıştığını göstermeye başlayacaktır . Sentabloların çoğu anlamak olmaz , ama anlıyor musun bukodungeri kalanını öğrenmek için bir dayanak sağlayacaktır . Özellikle , bir kod bölümü ne yaptığını açıklayan çalıştırılabilir olmayan ifadeleryorumları okuyun . Bunlar, bu gibi metin kısımları içinde görünür : » /* Bu bir yorumdur * /olduğunu. »
5

ezberleyin böyle komple kaynak dosyaları gibi kod parçalarını . Texas A & M üniversitenin nörobilim profesörü Dr Bill Kıstırıcı dediği gibi ezber , anlayış teşvik etmektedir. Flash kartlar ile ezberlemek ya da herhangi bir teknik böyle bir yabancı dil .
6

kelime terimler olarak , başka bir konu öğrenmek geliştirme kitinin debugger kullanarakkod aracılığıyla Adım kullandım . Bu aracı kullanma hakkında ayrıntılı talimatlar içinkitin belgeleri okuyun . Kodu atlama anda talimat birini yürütme anlamına gelir . Bu süreçoyunun değişkenleri ve ifadeleri işe tam olarak nasıl gösterir . Eğerprogramda her değişkenin birininamacını veya her bir ifadeyi anlamak kadar bu adımı tekrarlayın .
7

kod bölümlerini silin , sonra programı yeniden derleyin ve silme neden oyun üzerindetam etkilerini dikkate . Bir karakterin sağ bacak belirli bir işlevi sildikten sonra eksik olduğunu fark Örneğin , sildiğinizişlevkarakterin sağ bacak simüle için gerekli olan bir dergide yazmak .
8

Bakın ve oyunun kaynak dosyalarından birinde herhangi bir sabit veya metin dizesi değiştirin . Örneğin ,varsayımsal deyimi için5-3 değiştirin » LivesPerCharacter = 5 ; » . Bu adımoyun programlama ile tanıştırıyor . Oyunda her bir dize ve sayısal sabiti içinadımı tekrarlayın .
9

oyundasabit olmayan değişkenleri etkilerkaynak kodunu yazın . Örneğin, bir karakterin görünümünü değiştirmek , ya daoyun .Bilgide ayarlanırortamı bu kaynak kodu yazmak için sağlayacaktır yedi adımlarda beşoyunu okuyan kazandım.
10

Tekrar senin kadarönceki adımı artıkorijinal oyuna tanıyamaz . Bu durumda, kendi online multiplayer oyun bitirmiş olacağız .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση