GMax in FS2004 için bir Aircraft dokusunu nasıl

Microsoft Flight Simulator 2004: A Century FlightWright Flyer , Ryan NYP » St Louis Ruhu , » içerir Lockheed Vega veDC -3 . Flight Simulator serisinin yeni uçaklar , havaalanları ve dokuları oluşturmak için onun topluluk teşvik eder. Flight Simulator 2004 GMax , 3D modelleme aracı ile birlikte geliyor . Microsoft’un 2004 SDK ile, yeni uçaklar tasarlayabilir ya da 1

Daha Fazla Talimatları göster
Foto manipülasyon yazılımı ihtiyacınız olacak Gmax.Things ile tarihi uçaklar için yeni dokular oluşturmak Microsoft Flight Simulator 2004 Software Developer Kit indirin ve yükleyin . Zip dosyası daGmax Gamepack SDK içerir . Yükü, düzenleme ve fotoğraf işleme yazılımı doku dosyaları değiştirebilir .
2 senin untextured uçak

Yeniden GMax ve yükleyin. Basın » M » Malzeme editörü başlatmak için . » Yeni » tıklayın İlk malzeme siyah adlandırma . 12 , G : 16 ve B :yaygın renk R örneğini değiştirin 8 . Siyah sizin modelinilk bölümünü seçin ve «Uygula » seçeneğini tıklayın.
3

kanatları seçin , bir uygulamak » düzlemsel UVW haritalama , » Doğru ekseni seçin ve tıklayın » uyum . » Adında yeni bir doku oluşturma » kanatlar . » » Doku uygulamak » tıklayın yaygın sekmesinde . » WingsDifuse.jpg » seçeneğini seçin. Yumru sekmesini ve yükü seçin ve uygulayın » WingsBump.jpg . »
4gövde » düzlemsel UVW eşleme » uygulamak seçin

bir kez daha . – Taraf gövde : yeni bir malzeme olarak adlandırın. Dağınık ekleyin ve dokular yumru . » 2 – taraflı » seçiniz işaretleyin ve gövde için malzeme uygulanır. Dağınık uygulamak ve modelkalanı dokular çarpmak . Bittiğinde dosyayı kaydetmek .
5

Çalıştır » MakeMDL » SDK ve uçak ithal . Bu Flight Simulator 2004 biçime modeli çevirir . Marş havaalanı içine Uçağını aktarın .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση