Sarkaç Science alışveriş Games

Bir temel sarkaç bir sabit nokta sarkan bir dizi ya da çubuğunucuna bağlanan bir bob olarak ifade edilen bir ağırlık, , bulunmaktadır. Bir dış güç tarafından harekete edildikten sonra bir sarkaç , hareket için yerçekimi kullanır . Buyayındiğer ucuna o yüksek noktadan aşağı hareket olarakbob , buna en yüksek konumunu ve kinetik enerji veya hareket yukarı salladı zaman Sarkaç potansiyel enerji ( depolanmış enerji) kullanın . Sarkaç hareket ve davranış katılımcıları ve birkaç temel araçları ve sahne içeren , basit bir bilim dükkan oyunun ortaya konabilir . Yer ve Malzeme

bir salıncak seti ile donatılmış bir oyun alanı içinde bir grup öğrenci birleştirin . Öğrencilerinfen oyun Projenin her aşamasında not almak için hangi kişisel dizüstü bilgisayarlar ve yazma eşyaları olmalıdır . Bir öğretmen veya eğitmen açıkça ücret ve yönü ve atama ileöğrencilere öncülük etmeye hazır olmalıdır .
Hazırlama

, açıkça çalışan birini işleyen salıncak dışarı seçin ve kullanım için güvenlidir. El kronometre ile bir öğrenci donatın . Salıncak binici ,oyun projesininilk aşaması için tercihen bir ortalamadan daha küçük boyutta öğrenci olarak hizmet etmek için bir öğrenci almak . Küçük öğrenci bacaklar hala ve bir pozisyonda sıkışmış olansalıncak , vücut Immobile oturmak var .
Bilim Oyunu Faz 1

bir öğrenci hafifçe itmek mı geri çekilsalıncak binici ve . Kronometre 1 dakika bir süre için ,sonraki bir yay bireysel halisayısını sahipöğrenciler var . Dakika geçtikten sonra ,öğrencilerin defterlerine halitoplam sayısını kaydetmek var . Daha büyük , daha ağır bir öğrenci ileküçük öğrenci değiştirin venazik itme tekrarlanan var . Kronometre öğrenciağır öğrenci için 1 dakika içinde halisayısını kaydetmek var . Diğer öğrencilersonuçlarını kaydetmelidir.
Bilim Oyunu Phase 2

küçük öğrenci ayakta durma çok sert itti , böylecesalıncak ark çok daha yüksektir var . Kronometre öğrenci 1 dakikada halisayısını kaydetmek ve notebooklarda kaydetmek içinöğrenciler içinnumarayı arayacak. Ağır öğrenci ileçakmak öğrenci değişimi , veaynı sabit itme tekrarlayın. Kronometre Öğrencihali kaydetmek venumarayı arayacak.
Bilim Oyunu Faz 3

küçük öğrenci hafif alamazsınız var , sonra pompa başlar onun veya bacakları , 1 dakika içinhaliivme yardım . Kronometre Öğrenci halisayısını kaydetmek vebaşkalarınanumarayı arayacak.
Bilim Oyunu 4. Aşama

,ağır öğrenci hafif alamazsınız var sonra 1 dakika içinhaliivme yardım etmek , kendi bacaklar pompa başlar . Kronometre Öğrenci halisayısını kaydetmek vebaşkalarınanumarasını arayın.
Sonuçlar ve Tespitler

dört aşamadan sonra ,öğretmenöğrencilere sormak olacaktır gibi onlar gözlenen ve kaydedilen ne sorular : Nasılsalıncak etkisifarklı öğrencilerin halinumaralarıağırlık veya kütlesi mi ? Ağır öğrencinin dakika başına daha hali üretmek , ve değilse , neden mi ? Nazik itme ve sert itme uygulandığı zamanküçük öğrencinin halisayısındakifark neydi ? Sert itme kuvveti dakikada daha fazla hali yaratmak mı ? Nasıl kitlesel bir sarkaçsalıncak etkiler ?
Daha Sorular

salıncak pompalama yerine enerjiyi dağıtma yerine, kinetik ( hareket ) enerji kullanılır açıklayın ve neden soruyorsun öğrenciler o dakikada halisayısını etkiledi düşünüyorum . Salıncak yayı üstündeki anlık hareketsiz olduğunda potansiyel ( depolanmış ) enerji denir neden değildir . Yerçekimi ağırlık ve artan kinetik enerji nasıl etkilendiğini değildir .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση