Dungeon Dice Monsters Kurallar

Dungeon Dice Monstersanime ve manga serisi dayalı bir oyunudur Yu – Gi – Oh ! . Bu oyun Dungeons and Dragonsrol oynama ve dünya yaratma elemanları ilestrateji ve satranç hedeflerini birleştirir . Satranç gibi , DDM tek parça saldırmak için bir dönüş tabanlı savaşta birbirlerine karşı iki oyuncu birbirine düşürdü ; bir oyuncunundiğer Canavar Rab yener zamanoyun sona erer. Equipment

DDM oyun için gereklitüm parçaları içerir . Oyun kurulu 13 fayans genişliğinde ve 20 fayans uzun çini bir dikdörtgen dizi oluşur . Oyuncular Tetris parça şeklinde duvarlar koyarakzindan inşa . Onbeş zar her biri, her tarafta bir sembol içeren ; Bu semboller armalar temsil eder. On figürler canavarlar tasvir ve gelen kartları bu canavarlarsaldırı , yaşam ve savunma noktası istatistik vermek . Farklı bir heykelcikCanavar Rabbi temsil eder. Bir abaküs oyuncular şu andabaşında sahip ve her fırsatta ve hasar sonrası sayaçları canavarlar veyaCanavar Rab zararınız herhangi bir zarar temsil tepelerinsayısını not sağlar .
Kur

Her oyuncukurulu kendi ucundagelen beyaz fayans üzerine canavarı Rabbi ayarlar. Buoyununbaşındagemide oturupsadece parçalarıdır . Oyuncular kendi abaküs kret sayacı hiçbir armalar ile başlar . Zar ya oyuncu çekmek hangi bir ortak havuza kalır ve hiçbir oyuncu henüz onları çağırdığı gibicanavarlar ,kurulu başlamak . Kurulu herhangi Zindan duvarları olmadan başlar . Oyuncular bir sikke , rulo zar çevirmek veya ilk kim başlar.
Açar

her sırabaşında bir oyuncu belirlemek için başka bir yöntem kullanmanız gerekir rulo15 zar üç alır ve onları alır. Bu sembollerin kombinasyonlarıoyuncuya , bir canavar çağırmak rakibinin canavar saldırı , bir canavar taşımak , bir canavarın büyülü büyü veya özel yetenek ya da tuzak bir rakibin canavar kullanmayeteneği verebilir . Zar oyuncular hemen armalar kullanmak zorunda değilsiniz veabaküs üzerinde kullanılmayan armalar kaydedebilirsiniz gibi , bir oyuncu o dönüşte veya sonraki dönüşlerde yapabileceklerini belirlemek gösterilecek olursa olsun armalar . Oyuncu bir canavar celp Eğer durmak veyönüyle üzerinde hareket etmek için , o da bir zindan duvarı aşağı ayarlamak gerekir .
İlerleme

DDMhedefi rakibin Canavar Lordu öldürmek . Bir oyuncu bir canavar celp kez , odüşman Canavar Rabbine doğru hareket veçini pano üzerinde ileriye taşımak için Advance armalar kullanmak için duvarları ortaya koyan tutabilirsiniz . Her oyuncu ayrıca kendi canavarlar rakibin canavarları veya Canavar Efendisi saldırmak için bir Saldırı tepe kullanabilirsiniz . Bir saldırısaldıran canavarın saldırı noktaları eksisavunan canavarın savunma noktalarına dayanancanavar hasarla sonuçlanır . Oyuncularhasar sayacı ile bir canavarın sağlığı takip ve bazı büyü bir canavar iyileşebilir .

Rab üç can puanı sahiptir Her Canavar Bitiş . Bir canavar saldırmak içinrakibin Canavar Rabbine bir kare bitişik oturmak gerekir . Canavar Rab hiçbir savunma noktaları vardır ancak herhangi bir Avans armalar gerektirmeden herhangi bir yönde bir defada bir kare hareket edebilir ve bir Saldırı kret kullanmadan bir canavara hasar 10 puan indirebilmek . Rakibin Canavar Efendisi her başarılı saldırı onun Yaşam Nokta birini kaldırır . Üç başarılı saldırılardan sonra ,Canavar Rab ölür verakip oyuncu kazanır .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση