Bir İvme Grafik From Hız Grafiği nasıl olun

Matematik cebir, istatistik ve mekanik dahil olmak üzere alt disiplinleri bir dizi ayrılabilir . Mekanik hareketli cisimlerinçalışma ve vücut yörüngeleri tahmin matematiksel ifadelerinkullanılmasıdır . Mekaniğien önemli değerlerden üç pozisyon , hız ve ivme vardır . Bu miktarlar genellikle vücut zaman nasıl hareket görselleştirmek için bir grafik üzerinde işaretlenir . Eğerhızlanma arsa sonra, Cetvel
arasında 1

Draw dikey çizgiler
Daha Talimatları show
Sen Grafik kağıt
ihtiyacınız olacakhız graph.Things üretebilir x-ekseni, bir cetvel kullanarak zaman ivme grafiğeeğridir. X-ekseni üzerinde , yaklaşık 2 saniyelik bir boşluk (h ) kullanınız. Tamamlandığında ,grafiğin altında kalan alan şeritler bölünmüş olmalıdır .
2

Her şerit içindealanını hesaplayın . Her bölümdeo zaman alanı üzerinde ortalama hızla eşittir. Her şerit içinalanı bulmak amacıyla ,yamuk kuralı kullanın . Her şerit için, şeridin başında ve sonundaeğrisinde y değerleri bulmak . Örneğin, x = 0 y, 4 olabilir ve x = 2 y, bu noktaları verilenalanı bulmak içinformül 6. olabilmekte : sx üzerindeboşluk olan Alan = h /2 ( y0 + 2Y1 ) eksen (2) , y0 x = 0 ‘y0 değerdir ve Y1 , x = 2 değerdir . Örneğin ardından,segmentininalanı olacaktır : .

Alan = 2/2 ( 4 + ( 2 * 6 ) = 16 metre /saniye

Bu nedenle x arasındakiortalama hız = 0 ve x = 2 16m /s eşittir .grafikteki her segment için bu adımı tekrarlayın .
3

alanının değerlerini ( veya hız ) göstermek için bir tablo çizin her parçanın, birinci sütun yerdeortalama zaman (yani , alan bulunmuşturx-ekseni üzerinde nokta )ikinci sütun yerdealanı ( hız) . Örneğin: . .

zamanlı ( s ) = 2 Alan /Hızı (m /s ) = 16 Koordinat ( 2,16 )

Zaman (s) = 4 Alan /Hız ( m /s ) = 20 Koordinat ( 4,20 )

Zaman (s) = 6 Alan /Hız ( m /s ) = 20 Koordinat ( 6,20 )

Zaman (s) = 8 Alan /Hızı (m /s ) = 16 Koordinat ( 8,16 )

grafiğini çizin vex – ekseni «Saat ( ler ) » vey-ekseni » Velocity ( m /s ) etiketlemek .tabloda koordinatlarınilk set nerede bulabilirsiniz x ve y değeri kesişir ve o noktada bir haç yerleştirin .kalan noktaları için bunu tekrarlayın . bitişik puan katılmak için bir cetvel kullanın .hız grafiği artıkhızlanma grafiği elde edilmiştir.

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση