Sınıf Çember Oyunları

Dersliksınıf ve müfredat bağlı olarak , sadece eğitim için bir ortam sunar , ama aynı zamanda eğlence için . Duck Duck Goose & quot ; den & quot kadar birçok sınıf etkinlikleri ve oyunlar ; Sıcak Patates & quot ; & quot ; Bir daire oluşturan öğrencileri dahil . Öğretmenler eğlenceliamaçlar için olsun , çok sayıda sınıf daire oyunlarda öğrencileri meşgul olabilir ya da bazı eğitim değeri dahil etmek . ‘ Big Chief ‘

öğrencilerin bir daire oturma grubu , seçilmiş & quot; It & quot ; oda dışında çocuk adımlar ise başka bir çocuk& quot; Big Chief & quot; gibi ellerini veya ayaklarını yere alkışlar gibi kısa hareketleri , dışarı -acts . Tüm oyuncularşefin eylemleri çoğaltmak . Ne zaman & quot; O & quot; odaya geri döner , o saatler ve tahmin çalışır& quot; Big Şef & quot; kimlik . Big Chief & quot; o üç denemede doğru tahmin ederse , o& quot olur ; başka bir öğrenci ‘ gibi bir dönüş alır iken . & quot; O doğru tahmin başarısız olursa , o kadar & quot devam eder; . It & quot;
‘ Farklı Sesler , değişik vesilelerle ‘ belirli yerlere

Öğrenciler uyum alıştırması sesli ve Farklı Durumlar , Farklı Sesler & quot; senaryoları oynarken & quot zaman . ; Bir öğretmen , bir konum ve dizin kartları bir kişi yazıyor ve hepsini bir kaba koyar . Öğrenciler bir indeks kartı almak vekarnesinekişi sankidairenin içinde doldurulmuş hayvan ya da oyuncak konuşmak . Öğrenciler ayrıca kendi dizin kartındayer verilen sesin uygun tonlarını kullanabilirsiniz . Örneğin, bir öğrencinin kart listelerine & quot durumunda; kütüphane & quot; ve & quot; arkadaşı & quot; öğrenci, ilgili , ya da bir kütüphaneye ilgili öğeleri hakkında arkadaşına konuşmak istiyorum şey hakkında sessizce konuşmak istiyorsunuz . Bir öğrenci konuşma sona erdirdiği zaman , oyuncularöğrenci temsil teşebbüskonumu ve kişiyi sanırım. Öğrencileröğrenci doğru tahmin sonraki konuşan , sanırım onların ellerini kaldırsın. Hiçbir öğrenci doğru tahmin ederse ,öğretmenbir sonraki hoparlör seçer

& quot bir sınıf büküm koymak ‘Tavuk pas ‘; . Sıcak Patates & quot ; It & quot ; bir öğrenci& quot oynar ; çocuk ve bir lastik tavuk tutar . Öğretmen söyler & quot; O & quot; sınıf müfredat veya genel bağlı bir kategori ya konularda beş öğeleri isim konular – ve sağatavuk geçmek . Örneğin ,öğretmenAmerika Birleşik Devletleri’nde beş başkanları isim öğrencilerine talimat verebilir . Öğrencilerdaire etrafında tavuk & quot geçerken ; O & quot; beş başkan adlandırma çalışır. Should o isimleri beş başkanları önce kendisinetavuk dönüş , o & quot kalır ; . Bu & quot; O beş başkan adlandırma başarılı olursa o beş başkan adlandırma sonucuna vardığında ,öğrencininyeni & quottavuk olur tutan ; . Bu & quot;
‘ Ayakkabı Hustle ‘

& quot; Ayakkabı Hustle & quot; öğrencilerin ayakkabı ve shoestrings kaldırılması ve ayakkabıların ayak parmaklarındashoestrings yerleştirerek başlar . Öğrencilerzeminortasında ayakkabılarını koymak veöğretmenayakkabı yığını karıştırır iken ,ayakkabı etrafında bir çember oluşturur . Öğretmenin komutuyla öğrenciler ırk , kendi ayakkabılarını bulmak onları dantel ve kendi ayakları üzerinde onları geri koymak . İlk oyuncu , ayakkabılarını dantel geriayakkabı koymak veoyunu kazanır ayağa .
‘ Kelime Dernekleri ‘

kelimelerin bir bağlantı katkıda getirmemek Kelime Dernekler & quot ; & quotçemberin dışına öğrencilere gönderir . ; Öğretmen bir kelime söyler sonra ,sonraki oyuncu bunu önündekikelime ile ilişkilendirmek başka bir kelime söylüyor . Örneğin ,öğretmen diyor , ve quot ; Köpek & quot; ilk öğrenci & quot olabilir , Bone & quot ; Bury , B.D. sonraki söyleyerek kişi , bileşenler ile ; ve benzeri. Bir derneğin geçerliliği gündeme gelirse , öğrencileröğretmen ve onu kabul ya da değil belirlenmesinde diğer öğrencilerleilişki , haklı . Öğrenciler 30 saniye içinde geçerli bir sözcük düşünemiyorum , onlardaire bırakın. Bir oyuncu kalana kadaroyun devam eder .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση