Bir oyun için bir harita tasarımı nasıl

Bir masaüstü oyun veyayeni first-person shooter geliştirmezindan ustası olsun , oynamakseviyeleriyapısı tüm haritalarda tarafından belirlenir . Küçük çevre kavramları sonunda daha da 3D ortamlarda ve tüm oyun dünyalarına bir oyun aracı olarak kullanılan ya da geliştirilen büyük topografyalarının dönüşmeye .

Bir büyük olması gerekmez haritalar oluşturmak için adı oyun geliştiricisi . Olursa olsun oluştururken hangi oyun , haritaları oluşturmak içinsistemaynı kalır . Az maliyet ve biraz hayal gücü ile, Grafik Kağıt
Cetvel
Mekanik kalem
hazırlanması pusula <İnce uçlu kalem
You Need olacak home.Things de kendi oyun haritaları çizebilir br > Açıölçer
Daha Talimatları 1 haritanızda eklemek istediğiniz her şeyi yazın

göster . Eğer bir dış ortam için bir harita yaratıyor ise bütün bir kıta ya da birinin sadece bir parçası olacak, karar verin. Bir iç haritasını oluşturarak varsa ,yapı olacak kadar karmaşık karar . Eğer ulaşmak istediğiniz ruh hali ne tür hakkında notlar zerre ,alan peyzaj dolaşacaksın yaratıkların ne tür iklim ne tür var ve olacaktır .
2

haritanın kaba bir taslağını çiziniz . Bir kıta ya da eğerarazi su büyük organları sınırları ise bir kıyı şeridi çizin . Eğer dağ , mağaralar , vadiler ve ormanlar istediğiniz yere not edin . Büyük şehirler , kasabalar ve köylerinyerleri işaretleyin. Eğer bir zindan veya bir binanıniç için bir harita çizim yapıyorsanız , büyük düşmanları ile herhangi bir gizli geçitler , hazine odası ve odalar dışarı kroki için emin olun .
3

cetvel alın ve haritanınölçeğini ölçmek . Eğer ada 1.000 metre uzunluğunda olmak istiyorum vegrafik kağıt üzerinde her 1 santimetre 40 metre temsil karar söylüyorlar . Sizin ada daha sonra uzun 25 santimetre olması gerekir . Daha sonra kolayca farklı bakış açılarından anlaşılan harita üzerinde mesafeleri yapmak için daha fazlaölçüm yıkmak (örneğin : 1 santimetre 40 metre veya 131 metre eşittir ) . Haritanınköşesindeölçümleri yazın .
4

ilk kroki ve ölçek ölçümleri takip emin , grafik kağıt parçası üzerinde bir haritasını çizin . Düz kenarlar çizmek için cetvel kullanın , sizin çekim pusula açılarını ölçmek için çevreleri ve iletki çizmek için . Eğer kaba taslak yerleştirmek unuttumharita şey eklemek . Çekici , anıtlar ve tehlikeli alanlar kaçırmış olabilirbazı şeyler vardır . Harita üzerinde kuzey hangi çıkış yolu bulmak ve kuzeyi gösteren bir ok çizin .
5

harita üzerinde topografik ve çevresel unsurları yerleştirin . Ormanları temsil Sketch yapraklı veya gür alanlar , dağlar ve kısa temsil etmek kayalık ve engebeli alanlar , çöl temsil yatay çizgiler yinelenen . Lütfen sahilleri uzanırdı ve tırtıklı kenarları ekleyin . Bir zindan oluştururken koyu zikzak büyük bir fissür temsil edebilir iken , karanlık bir köpüren havuzu çamur olabilir . Kapılar , tuzaklar , canavarlar ve hazine eklemek için emin olun . Bir bina iç tasarımı ise mobilya ve diğer dekor çizmek .
6

bir sembolü efsane oluşturun. İnsanlar harita üzerindeçevresel çizimler ne anlama başvurmak için bu tabloyu kullanabilirsiniz . Bunun için ayrı bir kağıt parçası kullanın . Eğer insanlarınharita üzerinde yapraklı alan bir orman olduğunu bilmek istiyorum beri , yapraklı alanının bir kısmını kroki ve «Orman » etiket . Dağlar , çöller , çorak ve oyuncuları karıştırmayın olabilirharita üzerinde işaretleme başka ileaynı yapın . Ayrıca yaratıklar , tuzakları , öğeler ve başka bir şey için sembol efsaneleri oluşturabilirsiniz .
7

yerler, şehirler ve ilgi noktalarınınisimlerini etiketleyin . Kıtaların , su organları ve arazi önemli parçaları üzerinde isimlerini koydu . Zindanlarda ve iç mekanlarda , etiket odaları veyapının farklı yerlerinde . Bu daha kolay coğrafi olarak nerede oyuncular anlamaya için yapacaktır . , Burcu tarih ve haritayı etiket . Bu vealan adı veya yapının kendisi ait ne kara , ondan ne oyun veya kampanya yazın. Lütfen harita çok seviyeli bir binanın bir parçası ise , obinanın hangi katında belirtmek için emin olun .
8. kalıcı yapmak için ince uçlu kalem ile harita üzerinde Trace

. Eğer haritanın parçaları silmek veoyun üzerinde hareket gibi şeyleri yeniden istiyorsanız bu bölümü atlayın . Ayrıcafarklı arazilerde ve iç özellikleri daha tanınabilir hale yardımcı olacak , renkli kalem ve işaretleri ile haritayı renk olabilir .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση