İlk 3D Video Oyunları Tarihi

ilk video oyunlarısonlarında 40’lı geliştirilen ve daha sonra50’li yıllarda , edildi ve » Two için Tennis » gibi çok temel oyunlar dahil ve » Tic Tac Toe . » 60’lı yıllarda , » Spacewar ! » , dağıtılacakilk video oyunlarından biri olan geliştirilmiştir. 70sArcade ve ilk nesil video oyunları konsollarıyükselişi gördüğümüz gibi teknolojişu on yılda hızla ilerlemiştir . Bu on yıl aynı zamanda 3D video oyun olacak neilk örneklerini gördüm . 1974 ve 1974 yılında 3D

Origins , » Labirent Savaşı » ve » Spasim » ( Uzay Simülasyonu için kısa ) hem 3D oyun içine erken deney başladı. » Spasim » In uzay ağlar arasında uçtu ve çevresinde de uçan diğer oyuncular gördüm. » Labirent Savaşı » takip edecek tüm birinci kişi shooter içinöncelik ayarlayın. In » Labirent Savaşı » Eğer sağ ve sol , geriye , ileriye taşımak ve ateş olabilir . En sonraki çekim oyunları olduğu gibi , bir düşman öldürerek puan kazandı ve öldürülmek puan kaybetti.
1980’ler

80s sözde 3D​​arttı oyun programcılarının 3Dyanılsaması vermek veya 2D düzlemde sınırlı temel 3D oyun ortamları kullanmak fiziksel grafik projeksiyonlar birini kullanmak istiyorsunuz grafikler. Sözde 3D ​​olarak da bilinen ‘ iki buçuk boyutlu . ‘ Ilk ev bilgisayarı 3D oyun denilen 1981 yılında yayımlanan » 3D Canavar Maze . »
3D Yarış Oyunları

80s sırasında , yarış oyunları başladı bir arka konuma firar kamera görüntüsünü kullanmak için. Diğer 3D teknolojileri yarış oyunları , hızlı ilerlemekte iken , bu sistemingeç 90stürü içintercih edilen görünüm olarak gerçek 3D geçiş süre sonra kurtuldu. Bununilk örneği Namco » Pole pozisyonu . »
1990’lar ve First Person Shooter

First person shooter sürekli 3D teknolojisiolanaklarını redeveloping edildi oldu . » Wolfenstein 3D» grafiksel dokular 3D nesneler etrafında sarılır doku haritalama özelliğiilk video oyunlarından biri oldu . 90s sırasında, 3dfx Interactive ucuz 3D hızlandırıcı grafik kartlarını tanıttı . Bu tür » Quake , » gibi oyunlar ve» Quake » kullanarak bir sonraki oyunlar motor , bu yeni kolayca erişilebilir teknolojisinden yararlanmak için ilk idi .
Oyunlar KonsollarBeşinci Nesil

90’larınsonuna doğru ,beşinci nesil işaretli gerçek 3D oyunlara yönelikdönüm noktası . Bu tür » Super Mario 64 » gibi oyunlarınçıkışıyla ve » Sonic Adventure , » tüm video oyunları sadece ilk kişi shooter ve sürüş oyunları önce teşebbüs etmişti3D pazarı karşı dişli edilmiştir. Bu değişiklik , teknolojik gelişmeler ve kartuşev konsolu pazarında diske özellikle geçiş ile bir araya geldi . Bu hala on yıl sonra mevcut çok daha büyük , tamamen 3D dünyalar için izin verdi.

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση