Süper Scribblenauts O’nu Waking Up olmadanEjderha Geçmiş Nasıl Gidilir

» Süper Scribblenauts » oyuncular görünür yapmak için sanal bir klavye içine bir nesneninadını yazın bir oyundur . Bu nesneler daha sonra belirli görevleri çözmek için kullanılır . Sekizinci takımyıldızıbeşinci aşaması onu uyandırmadan bir ejderha geçmiş olsun oyuncular zorlukları . Bir kezejderha geçmiş bir anahtar almak ve sonraejderha geçmişseviyesini tamamlamak için ikinci kez gizlice gerekir . Odakahramanı , Maxwell , temas etmemelidir nesnelerin doludur . Bu nesnelerden birini rahatsız iseejderha uyanık olacak ve yeniden başlamak gerekir . Talimatlar 1″ not defteri ve kalem » dokunun

Ekranınsağ üst köşesinde simgesi . Görünensanal klavye üzerindeki » Wings » yazın ve ardındansağ alt köşesindekiyeşil kene simgesine dokunun .
2

görünen kanatlarısette dokunun ve ardından Afix için Maxwell üzerine sürükleyin ona bunları . Onu yukarı veya aşağı , sağa , sola .
3

seviyesinindoğru gidin ve dikkatle ulaşana kadar tüm yığılmış nesneler ve avizeler etrafında sinek rehberlik konsoldayön takımını kullanın diğer tarafta kilit . Onu almak içinanahtarın üzerine dokunun .
4 gelipaynı yoldanseviyesininsolunda dön

. Daha önce yaptığınız gibiengellerin etrafında Fly .
5

yanındakianahtar deliğine durun vekapı kilidini açmak için dokunun . Belirir veseviyesini tamamlamak için buna dokununStarite git .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση