» Team Fortress 2 » A » dokulu bakmak «oyun yazılımı belirli bir kullanıcı için bir model doku itiraz yapmak için oyun bir dokuözelleştirme olduğunu. Bu GCF tarayıcı, eklentiler , Buhar (» Team Fortress 2 » çalışır hangi aracılığıyla programı ) ve Adobe Photoshopkullanımı ile elde edilir . Bu orta derecede zor bir iştir , ve kolayca yanlışdoku boya , ve bir yedek yoksa bir doku geçersiz hale gelmesine neden olabilir . Bu kılavuz birçok doku sanatçı birçok beceri düzeyleri , kullanabileceğiniz bir adım- adım bir yöntemdir . Hazırlanması
Talimatlar /değiştirmek için istediğiniz dosya ayıklanıyor
1
aşağıdaki programları indirin :
GCFScape veya GCFExplorer
Photoshop
için eklenti .vtf
( Kaynaklar aşağıya bakınız ) .
2
Photoshop içine yüklemek için.vtf eklenti indirmetalimatları izleyin . Talimatlar» Benioku » dosyasında belirtilmiştir .
3
Buhar, ve Steam üzerinden çalışan herhangi programların kapalı olduğundan emin olun .
4
hazırlayın değiştirmek istediğiniz herhangi dokuları yedeklemekamacıyla klasör. Bu prosedür mutlaka yedeklerini gerektirmez , ancak değiştirmek istediğiniz herhangi dokular yedeklemek için iyi bir uygulamadır ; varsayılan bir kaplamayı ikinci kez almak için bir ağrı .
5
seçtiğiniz DOS yazılım tarayıcı açın ve söz konusu programa Tf2 .gcf dosyasını açın . Bu tipik olarak bulunan » C : \\ Program Files \\ Steam \\ SteamApps . »
6
.gcf dosya içerisinde , gidin » tf \\ malzemeler \\ modelleri . » Eğer bir karakter cilt değiştirmek istiyorsanız bu konumdan , gidin » oyuncu . » Eğer bir silah cilt değiştirmek isterseniz , » . Silahların & gt ; v_models » gitmek
7
yedekleme dosyaları için klasöre seçtiğiniz .vtf ayıklayın ve bir kopyasını oluşturun. Eğer her dokuiki özdeş dosyalardan en az birini değiştirmek istemiyorsanız kesinlikle emin olun .
Yüklü .vtf eklentisi ile istediğiniz dosya
8
Açık Photoshop düzenleme . Düzenlemek istediğiniz ne olursa olsun .vtf dosyayı açmak içinyazılımı kullanın
9
istenen özel deri içine dokuistenilen bölümünü düzenleyin – . Örneğin pastırma desenli pantolon , . Yaratıcılık çok teşvik edilmektedir . Sizin efektler dokuistenen bölümünde tutulur çok emin olun . Aksi halde özel doku istenmeyen alanlarda üst üste ve cildinizi berbat neden olacaktır .
10
, eski doku üzerinde modifiye dokusunu kaydet sizin yedekleme hazırlanan var emin olun . Uzantısı değişiklik yok ; Dosya .vtf gerekir . Eğer kaydetmeye çalıştığınızda bir iletişim .vtf seçenekleri soran görünecektir . Seçeneklerinden herhangi birinde değişiklik yapmayın ; AS – IS için var bırakın hazır -to-use skin dosyasının .vtf .
uygulamak Sizin Cilt
11
aşağıdaki konumlardaaşağıdaki klasörleri oluşturun ,gerekli isim gösterentırnak :
~ Desktop \\ \\ » malzemeler «, sonra ~ 12
aşağıdaki dizinler bu oluşturulan gerekir
\\ Desktop \\ malzemeler \\ » modeller» noktası :
~ \\ Desktop \\ malzemeleri modelleri \\ \\ » silah » ( ya da «oyuncu » bir karakter deriye veya bir silah cilt değiştirilmiş olmasına bağlı olarak )
değiştirilirse bir . karakter cilt , değiştirdiğinizcildin sınıfınadı ile»oyuncu » klasörü içinde bir klasör oluşturun (öğretici ile süreklilik kalması , yani » tıpçı » . tümkarakterler küçük olduğunu unutmayın. ) . Sınıf adlı klasör içinde değiştirilen oyuncu cilt yerleştirin .
bir silah cilt yapılması durumunda » , v_models » adlı» silah » klasörü içinde bir klasör oluşturun ve içinde cildinizin dosyası yerleştirin.
13
yukarıdaki dizinleri tüm yapılmış ve düzgün dosya (lar ) koyduktan sonra , sizin oluşturduğunuz «malzemeleri » klasörünü almak veaşağıdaki dizini içinde yerleştirin :
» C : \\
Program Files \\ Steam \\ SteamApps [ yoursteamusername ] \\ team Fortress 2 \\ tf » 14
, bugüne kadarki çabalarınındoğruluğunu sağlamak oluşturduğunuzdizinresimde benzer olduğunu görmek için kontrol etmek için aşağıdaki Referans 6 dizin. Eğer öyleyse , başarıyla oluşturuldu ve tf2 modellerine bir cilt başvurduk.