Third Edition Dungeons and Dragons için bir Fighter Karakter Nasıl İnşa

savaşçı tümDungeons and Dragons karakter sınıflarınınen ikonik ve herhangi Macerayla partininomurgasını oluşturur . Bir vicdansız haydut , şövalye saygılı hukuk , ya da basit kasaba bekçi , her savaşçı karakter bulaşık ve hasar büyük miktarda alıyor ve hala savaşmaya devam edebilen güçlü bir savaşçı olsun . Zeka veya diplomasi onların büyük kahramanlık bilinen olmasa da ,avcıgrubunun gerekli üyesidir ve eğlenceli Siz Oyuncu Handbook
Karakter Sayfası
ihtiyacınız olacak başka bir karakter class.Things olarak oynamak gibi olabilir
Kalem
Dice
Daha Talimatları
Eğer oluşturmadan önce bilmeniz gereken herhangi bir «ev kuralları » veya sınırlamalar varsa 1

Zindan Usta sor göster yeni bir karakter . Eğer gerçektenDungeon Mastergrubu için deposundahikayesi veya kampanya dünya ile çalışmaz olduğunu bulmak için sadece oynamak istiyorum inanılmaz bir karakter ile gelip istemiyorum .

2avcı için genel bir vizyon hazırlayın

veoyunboyunca onu geliştirmek istiyorum nasıl . Bir longsword ve kalkan kombinasyonu ile savaşır bir kır insan paralı çok farklı bir iki elli balta sallıyor ve sihirlidokunuş küçümser bir stoacı cüce defans daha oynayacak .
3

Planı öncesinde ise daha sonra bir prestij sınıftasavaşçı seviyelerini vermek niyetinde . Prestij sınıflar genellikle dik beceri önkoşulları var, bu yüzden başlangıçtayeni savaşçı oluştururken ilk düzeyinde bu becerileri ya da kahramanlık seçmeniz gerekebilir unutmayın .
4

avcı içinaltı temel istatistikleri oluşturun ve karakter levha üzerine kaydedebilirsiniz . Bazı Dungeon Masters bu istatistikler haddelenmiş olarak nasıl bir tercih var , bu yüzden önce yeni bir karakter başlangıç ​​için ona sormak . Bir savaşçı içinen önemli iki istatistikler , gücü vardır arazi için güçlü olmak için daha sık vurur ve o artık çatışmada kalmak böylecedövüşçünün canının artırılması için daha fazla , her zaman hasar ve anayasasını , anlaşma. Akıldakarakterin yarış için yapılması gereken herhangi bir istatistik ayarlamaları tutun. Yarı – orklar otomatik olarak gücü stat içinde iki ekstra puan almak , bu yüzden ilk seviye yarım – orc potansiyel yirmi puanlık bir devastatingly yüksek mukavemete sahip olabilir!
5

yeni karakter için beceri ve kahramanlık dışarı seçin ve karakter kağıda bunları yazmak . Bir savaşçı her zaman birinci seviyede» savaşçı Bonus Feat » Listeden bir bonus bir feat kazanır , ve savaşçı da bir insan ise o yanı bir ek prim Feat kazanacaktır unutmayın. Beceri ve feat seçim orada tümdiğerlerinden ayırt savaşçı içinen iyi yoldur. O belirli bir silah , ya da hatta iki silah mücadele ile mücadele konusunda uzmanım eğer karar verin. Gibi yüzmek gibikarakterin arka plana uygun beceri , seçmek ve savaşçısavaşçımanto yukarı çekmeden önce başka bir alanda eğitim olsaydı , bir açık hava tipi veya hatta bilgi, performans , ya da zanaat becerileri binmek.

6 silah, zırh ve ekipman ile avcı donatın

. Sizin Dungeon Master sizin karakter karakter yaratma ekipman satın almak için ne kadar altın bildirmeniz gerekir . Eğer avcı gibi kuşaktan kuşağa geçti zırh bir ödüllü takım olarak onun arka planda bazı özel öğeleri , ya da karakterin aile tepesininsembolü ile süslenmiş bir kalkan olarak normal bir öğenin , değiştirilmiş bir sürümünü vermek isteyebilirsiniz ya da din .
7.

daha böylekarakterin uyum ve tarih gibi istatistikler , sadece bir dizi daha bir karakter yapmak bu son detaylarlasavaşçı dışarı Flesh . Dungeon Master ile çalışmak böyle Nereli olduğu gibikarakterin arkaözelliklerini , neden oMacerayla partinin geri kalanı , seçim onun ilah , ailesi ile olan ilişkisi , diğer şehirlerden gelen insanlarla temaslar , ve bir şey ile seyahat ediyor başka o roleplaykarakter daha yuvarlak ve eğlenceli hale getirecek .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση