Wolf RPG SIM oluşturma nasıl

Kurtlarev köpeği içeren hayvanlarınailesinin en büyük üyeleridir. Amerika Birleşik Devletleri’nde kendi azalan sayılarına rağmen , onlarülkeyi doldurmakçeşitli insanlarınkültürlerinde özel bir yere saklayın. Bu gizemli köpek doğanınvahşi tarafına vebüyük vahşiözgür ruhu ile eşanlamlıdır . Her zaman açlık ve yok olmaeşiğinde – – oyun oynarken bir simülasyon rolodak noktası olarak , kurtlar ilginç konuları yapmak ama fantastik bir şeye karşı hayatta kalmak için mücadele . Böyle bir oyun yaratma ,meydan mücadele için istekli olanlar için You orman hayvanların
Online kaynağı Referans görüntüleri ve videoları
Referans görüntüleri ve kurt videoları ihtiyacınız olacak ödüllendirici bir endeavor.Things olabilir kurt gerçekler
Referans Hazırlanması
1

başvuru toplayın
Görüntü Daha Talimatını göster

Microsoft Word’ün
RPG Maker VX yazılımı
Adobe Photoshop haritalar kurt ve yırtıcı hayvanların görüntüleri ve bilgisayarınızda saklayın. Bu görüntüler için özel bir klasör oluşturmak için elimizden geleni yapacağız .
2

Adobe Photoshop yükleyin ve» yüz tiles.png » yük RPGMaker VX dizinden dosya ( boyutunda 384×192 piksel. ) Bu » yüz » içinşablon olacak sizin kurt çeşitli duygusal durumları temsil karakteri görüntüler. Yeşil arka plan rengininbelirli ton 96×96 piksel
3

Mahsul ve tartı birkaç kurt görüntüler. Bir şeffaflık için kullanılan ve birbirine bitişik. Png dosyası içine eklemek edilmektedir . Senşablonu doldurmak için sekiz görüntüleri toplamda kadar kullanabilirsiniz . Gibi , korkmuş agresif , meraklı ya da pasif olarak – bir ayırt edici kurt yüz ifadesi gösteren görüntüler almak . Eğer şeffaf bir arka plan sahip olmak istiyorsanız ,şablondanyeşil arka plan rengiylealanı doldurmak .
4

» kurt yüz tile.png » olarakdosyayı kaydedin veRPGMaker VX dizine taşıyın .
5

RPGMaker VX dizindencharacter.png dosyayı yükleyin . Bu boyutu 384×256 piksel olmalıdır . Buoyun sırasında karşılaşabileceğinizkurt ve diğer hayvanlar için animasyonlar içinşablon haline gelecektir .
6

animasyon sadece üç olan (ana yöne , her hareketkurt animasyon kare görüntüleri oluşturun çerçeveler , bu yüzden ) mümkün olduğunca geçişte bunları sorunsuz yapmak . Görüntüler 32×32 piksel olmalıdır . Orta inandırıcı görüntüler oluşturmak içinreferans kurt videoları kullanın . Yerleştirme için bir rehber olarakkarakter görüntüleri kullanarak, referans görüntünün içine her kare yapıştırın.
7

gibi çömelmiş, koşma ya da senkurt alabilmesi için istediğiniz her duruş için animasyon kareleri oluşturun sıçrayan . Eğer avlamak veya ayı, geyik ya da tavşan gibi karşılaşmaya içinkurt istediğiniz herhangi bir hayvan için aynı işlemi tekrarlayın .
8.

» wolfcharacter.png » olarakdosyayı kaydedin ya da » wolfprey.png » ya da » wolfencounters.png » olarak uygun veRPGMaker VX dizinedosyaları taşıyın .
9 yeni bir Microsoft Excel elektronik tablosu açın ve çoklu sütunlar oluşturmak

karakterler oluşturma . Oyun veyaratığınadınaönemli istatistikleri ile her etiketleyin. Örneğin, » Prey » etiketli bir sütun olabilir ve diğerleri » , Kamuflaj » denilen » Kaçma, » » Açlık » » Sağlık » «Ağırlık » ve «Hız . «kurt ya da diğer hayvan gerçek dünya istatistiklerini karşılaştırarak ve tüm karşılaştırmalar içintemel olarakkurt kullanarak uygun değerleri bir veritabanı oluşturma

10
. Aksine , kendi üzerinde bir metrik ile gelip saatte mümkünse başına mil pound ve hız ağırlık gibi gerçek değerleri kullanmaya çalışırken daha . Bu tür » Evasion , » gibi değerler için sadece bir beş böyle kurt başarır genellikle avı beri böyle en küçük memeliler için yüzde 80 olarakkurt , kurtulmak içinhayvan için göreli bir şans belirler . Örneğin açlık gibi bazı istatistikleri, zaman ve beslenme sıklığı ile değişir .
11listesinde her giriş için bir yaratık oluşturarakRPGMaker VX veritabanına veritabanı aktarın

. Veritabanınızdarakamlara karşılıkcanlıya istatistikleri atayın . Hayatları ve ölümü sırasında düşmesi her yaratık için öğeleri oluşturma

12
. Çoğu için , bu atıkları , et , kemik ve yenmeyen bit içermelidir . Yaratığın baz envanterine bu öğeleri ekleyin . Daha iyi ,kurt deneyimi yaratmak için bir » koku işaretleyici » yaratmak yaratıklar günlük aktiviteler sırasında rasgele aralıklarla damla öğesi ve bir » tespit koku ustalık » hangi çeşitli yaratıklarkokular öğrenmek ve bir bölgede onları izlemek için bir kurt .
13. oluşturduğunuzyaratıklar grafik görüntüleri atayın

.
bir dünya oluşturma sağlar
14 haritanız için uygun bir dünya çini seti seçin

. Çoğu kurt için, bazı çöl , ova hatta yarı – kentsel ortamlarda yaşamak olsa , kendi yaşam temsil set bir ormanlık kiremit kullanmak isteyeceksiniz .
15dünya kiremit kullanarak bir dünya haritası Boya

gerçek – dünya haritası özelliklere dayalı . Çok kurt 100 kilometre kadar göç , böylece harita uygun bir avlanma alanı temsil etmek için geniş bir bölgeyi içermesi gerektiğini unutmayın . Av için alanları sağlamak için su ve uygun bitki yaşam bölgeleri dahil emin olun .
16 daha yakın görüntüsünü temsil etmek ( » kapı kalemleri » ile bağlı )bölgeleri içinde submaps oluşturun

kurt veya onun hikayesi özel ilgi alanları. Bu av sahaları böyle bir uçurum tarafı vista gibi bir kurt , için zemin veya sosyal önemi bile siteleri üreme arasında olabilir . Kurt simülasyon bir kentsel alanı içeriyorsa , bazı kurtlar diyetlerine ek kullanabileceğiniz bir kaynağı temsil birkaç çöp kutuları gıda ekleyin .
17 değişik oyun- Durumların tarafından tetiklenen arsa etkinlikler oluşturun

. Kurt açlık belirli bir eşiğe ulaştığında , bir » avlamak için dürtü » tetikleyebilir olay . Bir oyun zamanlayıcı oluşturmak ve sosyal ya da çiftleşme olayları tetikleyebilir , hatta bazı yırtıcı veya yırtıcı görünümsıklığını değiştirmek için kullanabilirsiniz .
18. Eğergenel memnun olana kadar sık sıkoyunu sınayın

bakmak vesimülasyon hissediyorum. Sen bir rötuş için ( örneğin kurt uluyor veya growls gibi ) müzik ve ses efektleri ekleyebilirsiniz .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση