Anaokulu için kardan adam Oyunları

anasınıfı Planı kardan adam oyunları kış tema birimine eklemek . Birçok çocuk» neşeli , mutlu bir ruh » sevgi vekardan adam birleştiren oyunlar ilgi pike eminiz . Oyunlar da genç çocukların sosyal becerilerini oluşturmak ve onlara yeni arkadaşlar için bir şans vermek yardımcı olur. Kazananları oyun böyle kardan adam temalı çıkartmalar ve kalem gibi küçük ödüller , ödüllendirmeoyun oynarken onların zor denemek içinçocukları ikna edebilir . Snowman

Give Dekorasyon her kindergartener iki beyaz , polistiren , köpük topları ( küçük ve orta ölçekli ) . Çocukların kardan adam süslemek için kullanmak masalarda çeşitli malzemeleri yerleştirin . Onları bir kardan adam oluşturmak için birlikteiki topları tutkal veyapıştırıcı dekorasyon önce kurumasını bekleyin var . Onlarakardan adam süslemek için bu tür hurda kumaş , tutkal , bant , belirteçler , taşlar, gugli gözler, zanaat köpük ve pırıltılı kalem gibi öğeleri , ver . İsterseniz o kadar duracak böylece keskin bir bıçak alıpkardan adam kapalıalt kesebilir . En iyi , en komik , aptalca ödül ödül , korkutucu ve çılgın kardan .
Frosty’nın Müzikal Top Hat

çocuklar bir daire içinde oturup bir çocuğa siyah vermek var ( Frosty giyecek bir şeye benzer ) üst şapka . Şarkı , » FrostySnowman , » Oyun veçocuklarıdaire etrafındaşapka geçmek var . Her çocuk doğrultusundasonraki oyuncuya geçirmeden önce kafasınaşapka koymak gerekir . Müzik durduğunda ,şapka ileoyuncuoyun dışında olduğunu ve o eriyor taklit gerekir . Son oyuncu ayaktaoyun ve bir ödül kazanır .
Snowman Bowling

kardan adam 10 resim yazdırın ve boş iki litreön bantlayarak şişeler . ( Onları ağır yapmak için ) beyaz elektrik bandı ile beş orta boy polistiren topları sarın. Bir piramit şeklindekardan bowling işaretçilerine ( iki litrelik şişe ) ayarlayın ve yaklaşık 10 metre uzakta duran bir çizgi çizin. Her çocuk , onları yıkmak için denemek içinpimleri beş » kartopu » ( polistiren topları) atılır . Her atıştan sonraişaretçilerine sıfırlayın. Puanyüksek miktarı ile her oyuncunun skoru kayıt veoyuncuyu tutmakoyunu kazanır .
Kartopları Röle Yarış

Mark başlangıç ​​ve bitiş hatları yaklaşık 10 metre uzakta . Bitiş çizgisinde pamuk topları bir kutu yerleştirin . Her oyuncusuna saman vermek vebaşlangıç ​​çizgisinde her oyuncunun önünde siyah inşaat bir kağıt yerleştirin. Derken , » Race , «oyuncular » kartopu » (pamuk topları ) vekutusuna yarış ve samanaltına bir emmek gerekir . Onlar geri kağıda gitmek vekağıt üzerinde» kartopu » yere sahip . Oyununamacı, bir kardan adam gibi görünen bir çizgi kağıdın üzerine üç » kartopu » almak içinilk oyuncu olmaktır . Bir oyuncu düşerse » kartopu , » o sadece onun saman kullanarak onu almak gerekir . Onun kağıt üzerinde üç » kartopu » içinilk oyuncuoyunu kazanır .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση