» Unreal Tournament 3 » oyun sistemlerinden mümkün olan en iyi performansı istiyorsanız , kendi başka bir sunucu üzerinde oynayan veya çalışan olsun

UT3 içinönbellek boyutunu değiştirmek için nasıl . Yapılandırma dosyaları içinde derin önbellek boyutunu göstermekayarları vardır . Istemci tarafı için , bu tür haritalar , dokular ve ses gibi oyun sunucularından indirilebilir dosyasayısını etkiler. Bir küçük istemci önbellek boyutu ile Yaniset önbellek maksimum aşan bir kez , dosya sunucularından yeniden yüklenmesi gerekir . Sunucu tarafında ,önbellek boyutu ayarlayarak kadar sistem belleğioyun sunucusuna nasıl tahsis değiştirir . Talimatlar
1

ardından » UTGame » ,» Unreal Tournament » klasörünü açın ve İndirme Cache Haritası » Yapılandırma . » Sonra» UTEngine.ini » dosyasına çift tıklayın .
2

» [ Core.System ] » bölümüne gelin .
3

Düzenle Eğer kullanılmayan dosyaları otomatik olarak silinir almadan öncesistemde kalmasını istediğiniz günsayısına» X » değişen » StaleCacheDays = X » içingiriş .
4

» MaxStaleCacheSize = içingirişi düzenleme X , » megabayt , kullanılmayan dosyaları içinyeni toplam maksimum dosya boyutu .
5

içingiriş Düzenle » X «değişen » MaxOverallCacheSize = X ,yeni X » «değişen » megabayt indirilen tüm dosyalar için toplam maksimum dosya boyutu .
6.penceresini kapatın ve sonradeğişiklikleri kaydetmek için » Evet » tıklayın

.
Sunucu tarafı önbelleğini
7 » , UTGame «» Unreal Tournament » klasörünü , sonra açın ve » Yapılandırma . »

Sonra» Unreal.ini » dosyasını çift tıklatın .
8

gelin için» [ Engine.GameEngine ]» bölümünde .
9

Düzenle » CacheSizeMegs = X , oyun sunucusuna adamaya sistem belleğimiktarı X » «değişen » .
10.penceresini kapatın

. Değişiklikleri kaydetmek isteyip istemediğiniz sorulduğunda «Evet » tıklayın.

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση