Assassin Creed IIKodeksi Wall Hileleri

Ubisoft Montreal tarafından geliştirilen , » Assassin Creed II » Xbox 360 ve PS3 Desmond Miles , sanal teknoloji sayesinde , onun katildeneyimlerini yaşamak için 15. yüzyıl İtalya zamanda geri yolculuk günümüz barmen olarak oynamak için izin ,orijinal başlığıhikayesi devam ediyor için Ezio Auditore da Firenze atası . Oyun boyunca , çok sayıda misyonları , suikast rakipleri ve yozlaşmış politikacılar üzerinde Ezio rehberlik edeceğiz . Kodeks Duvar : Seyahatleriniz bir özellikle zor bulmaca karşılaşmaya size yol gösterir. Oysa birkaç basit ipuçlarını bilmeden kurbanların uzun listesindezor duvar başka yapacaktır . Gereksinimler

Bellek Sıra 14Kodeksi Duvarı içerir . Eğersırasını üstlenebilir önce Ancak,30 kodeks sayfalarını sahip olmalıdır . Sadeceoyunun bu noktada gelensayfaların 14 sağlar . Eğer çeşitli misyonlar boyuncadiğer 16 sayfaları bulamadıysanız , şimdi geri dönüp hepsini toplamak gerekir . Sizin haritaları, her sayfanın konumunu görüntüler. Venedik’te altı sayfaları bulabilirsiniz , Floransa beş sayfa , Forli üç sayfa ve Toskana iki sayfa .
Yer

tümkodeksi sayfaları sonra, Bellek Sıra 14 ile devam ve Leonardosayfaları çevirmek içinVilla Monteriggioni seyahat. Leonardo Claudia vemimar olarakaynı katta oda bulunur . Şimdi Mario ile konuşmak içinsalona geçipmeydan başlayacak .
Fonksiyon

düzenleyerek ,duvara30 çevrilmiş kodeks sayfalarını yerleştirin altı sayfalık beş satır . Senbulmacayı çözmek için bir resim oluşturmak için etrafındasayfaları taşımak gerekir . İlk başta bir resim oluşturma yeteneğine sahip tüm ayrıntıları fark etmek mümkün olmayabilir . Parlak kırmızısayfalarında özetliyor görmek için Kartal Vizyon etkinleştirin . Şimdidesen daha kolay görmek gerekir . Codex Duvarı çözümünde
Hususlar

,dış kenarları ile başlar . Tümdış sayfaları birlikte bu dize kolay bunları yaparken , bir kare sınırı oluşturan düz bir kırmızı çizgi içerir . Eğersınır tam aldıktan sonra ,merkezine doğru yolunuzu çalışır . Sayfalarında dolaşırım sizeüstün görüntübir dünya haritası olduğunu fark izin vermelidir . Eğerkıtaların tanınabilir bir harita araya kadarsayfa konumlarını ayarlayarak tutun. Eğer tamamlanmışbir harita varsa ,oyun size objektif bitirdim belirtmek için bir kesme sahnesi tetikler . Artık sonraki atama almak için yeniden Mario konuşabilirsiniz .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση