Magic the Gathering Kart Oyunu Kuralları

Magic the Gathering ilk matematiksel olasılık bir çalışma olarak Richard Garfield tarafından icat popüler bir strateji kart oyunudur . Sahil Wizards ,kart oyunu sahibişirket , turnuva oyun sistemlerinin geliştirilmesi veülke çapında iş hobi mağazaları tutarak ,1990’lardaoyunun büyük popülerlikyararları hasat . Oyun içinkurallarasmak için bir kaç oyun alabilir , ancaktemelleri usta oldukça kolaydır .

MagicBuluşması Her oyuncu oynamak için gerekli malzemeler en az 60 bireysel kartlarıoyuncu tarafından bestelenen ( bir kütüphane denir ) Sihirli bir iskambil destesi gerekir. Oyuncu aynı zamandaoyun boyunca hayatının toplam izlemek için sayacın çeşit gerekir . Bu boncuklar , özel olarak oluşturulan » hayat sayacı » veya basitçe kalem ve renkli kağıt olabilir . Her oyuncu 20 yaşam ileoyun başlarOyunu
Obje

oyuncu iki yoldan biriyle Magic the Gathering bir oyunu kazanmak olabilir : . Bir rakibin azaltmak hayat sıfıra toplam ya da hiçbir kartları kadar rakibini yıpratmak onun kitaplığından çizmek için bıraktı. Bir oyuncu yaratıkları çağırmak için onun güverte kullanan ve onun adına savaşmak için büyü uzakta rakibinden hayatını whittlinggörevi gerçekleştirir. Temel Magic Deck
Bileşenler

Beş renk Magic var

Gathering : beyaz, yeşil , mavi , kırmızı ve siyah . Bu renklerin her biri sihirli farklı bir stili temsil ve büyü , ( güç döküm büyü üretmek için ) arazi ve onunla benzersiz güçlü ve zayıf yönleri ile ilişkili yaratıklar vardır . Magic için güverteçoğunluğu iki renk kullanılarak inşa edilmektedir . A temel iki renk Magic the Gathering güverte , beyaz ve yeşil , bu gibi bir şey olacaktır : 12 Ormanlar ve 12 Plains (kara ) , 10 beyaz yaratıklar , 10 yeşil yaratıklar ve 16 beyaz /yeşil büyü karışımı
<. br > Kart Kısıtlamalar

oyuncular Magic güverte olabilir kaç adlandırılmış her kartın açısından sınırlıdır. Hiçbir kısıtlama bir oyuncu kullanabilir ne kadar arazi üzerinde var olsa da genel olarak , dört herhangi bir yaratık kopyaları , büyü ya da dışlayıcı bir sınırı ,güverte içine dahil edilebilir . Benzersiz veya » efsanevi » kartlar Magic the Gathering var veoyun kartında gibi gösterilir . Kartları dahil ederken , sadece bu kartlar ( her efsanevi kartın biri) bir Magic deck başına izin verilir .

Fikir , dört miktarlardaoyuncunun kazanma stratejisinin ayrılmaz kartı birleşmeyle Magic güverte inşa etmek olduğunu olabilir sadece bir veya iki miktarlarda belli bir oyun durumlarda kullanışlı gelir . Bu düşük kartlar kullanışlı kartlar daha yüksek ve durumsal almaolasılığını sürücüler .
Oyunu oyuncu büyüleri denediği döner içine kırılır ve

Yapısı çevirin rakibini yok etmek için onun Magic güverte yaratıkları çağırmak . Bir oyuncu kendi güverte yedi kartları çizerekoyun başlar . ( Büyü ve yaratıkları çağırma için gerekli) hiçbir karagüverteden bu ilk çekişte çizilmiş ise , bir oyuncu onun tekrar rakibi , shuffle için el ve çizmek gösterecektir .

Dönüş birini çizerek başlıyor oyuncunun kendi kütüphanesinden kart , daha sonra kartı ( örneğin bir Düz veya Orman gibi ) bir arazi oynuyor . Sadece bir arazi kart oyuncu tur başına oynanan olabilir . Sonraki oyuncu elinden yaratıkları çağırmak /büyüleri (Düz beyaz ve Orman yeşil ) kendi uygun renkte bir mana üretir , bu arazi , kullanabilir . Magic the Gathering Her kart sağ üst köşesinde bir döküm maliyeti olacaktır . Bu mana ve oyuna bu kartı yerleştirmek için gerekli miktarrengini gösterir . Daha güçlü büyüler /yaratıklar dökümgerekli mana kurmak için birkaç sırayla yaparken bazı yaratıklar ve büyü , çok hızlı bir şekilde oynanır . Bir kara büyü veya oyuna bir yaratık çağırmak onun mana için kullanılmaktadır edildikten sonra , buoyuncunun bir sonraki dönüşe kadar tekrar kullanılabilir olmayabilir .
Bir Rakip
ofans

genel olarak , Magic the Gathering yaratıklar bir yaratık bu oyuna getirdiği rakibinidönüş saldırı olmayabilir de » çağırma hastalık » olduğu söylenir . Bir rakip saldırmak için , bir oyuncu bir saldırı sürüyor göstermek için yana doğru çevirerek onun yaratık » musluk » . Rakibisaldırıyı engellemek amacıyla oyun kendi yaratıkları kullanır . Bir oyuncunun rakipsaldırıyı engellemek için mevcut yaratıkları , yaratıklar varsa, her yaratık bir güç ve dayanıklılık değerlerini kartınınsağ alt köşesinde bu fırsatları ne kadar zarar gösteren ve nasıl zarar onu alabilir .

Olacak birbirlerine zarar anlaşma . Dağıtılırtoplam hasar karşılar veya bir canlının tokluk değerini aşarsa , bu oyundan çıkarılır veolarak adlandırılan bir kazık atmak yerleştirilir «mezarlık . » Bir rakip engellemek için oyuna hiçbir yaratıklar varsa ,hasarı ( onun 20 yaşam toplam çıkarılarak ) doğrudan ona dağıtılır . Bir yaratık sadece bir sırayla bir kez saldırabilir.

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση