Dungeons and Dragons Modülü yazın nasıl

» Dungeons and Dragons » birçok karakter sınıfları , canavarlar ve kampanya ayarlarını özellikleri kalem -kağıt rol paylaşım oyunudur . Premade maceralarını hiçbir eksiklik olsa da, kendi yaratılış epik bir hikaye ile oynamak bazen güzel — ve deneyimzindan ustası yanı sıra, dokuma masalların bazı beceri olarak bir oyun çalışan varsa , bu zor değil kendi macera yazmak için. TSR gelen » Dungeons and Dragons » veCoast’un 1997 satın Wizards yana , WOTC son dördüncü baskısında sonuçlanan , çok daha kolay öğrenebilirsiniz oyuncular ve zindan ustaları acemi bir şeyoyunun infamously karmaşık kurallar sistemi düzene bir çaba göstermiştir oyuncunun el kitabında ,canavar kılavuzu vezindan master rehber oluşurkuralkümesi . Bu kural kitaplar macera dolduracaktırkarakterleri ve nonplayer karakterler yaratarak ve canavar karşılaştığında planlama ve İhtiyacınız olacak zorlu zindanlar ve castles.Things yaratmak için gerekli referans malzemedir » Dungeons and Dragons » çekirdek kuralkümesi
Gaming
grup
Daha Talimatları iş boşa olabilir — 1 oyun grubunda birlikteoyuncuları toplayın ve onlar oynamak istiyorum macera ne tür bulmak

göster
Eğer mükemmel bir macera oluşturmak eğer sadece düzenli grup onun ayarında veya tema hiç ilgi olduğunu bulmak için . Hayal maceranınkapsamındatek limit , yani size bir kötülük tanrısı öldürmek için bir ilahi misyon bir entrika – zengin bir siyasi suikast için hazine için temel bir zindan tarama bir şey odaklanan bir oyun tasarlayabilir .

ilham olarak çıkarlarını kullanarak yazmak içinmacera daha eğlenceli hale getirecek . Eğer Roma veya Yunan tarihinin bir ilgi varsa Örneğin , macera ThermopylaePers İmparatorluğu ya da Roma ve Kartaca arasındakilacivert – odaklı Pön Savaşları karşıSpartalıların savaş türetilen elemanları ile bu yansıtabilir.

2 macera yerleştirmek için bir ayarı seçin

. » Dungeons and Dragons » , birçok resmi ayarları — Al – Qadim ,Forgotten Realms , Gama Dünya ve Ravenloft köyleri adına sadece birkaç — ve her biri kendi tema ve özel kuralları vardır . Iyi aklınızdakimacera uygunayarı seçin . Sahil ürün kataloğuWizards kampanya ayarları ve macera tam bir listesi vardır , ama aynı zamanda yerel oyun veya kampanya ayar önerileri hobi mağazası ile kontrol edebilirsiniz .
3

bir karar verin macera için zorluk seviyesi , akılda grubun oyuncu karakterleriseviyede tutan — böyle bir kromatik ejderha gibi üst düzey bir canavara karşı seviye 3 hırsızlar bir grup koymayın . Karakterler karşı karşıya gelecekçalışmalar hakkında düşünürken ,» Dungeons and Dragons » çekirdek kurallarıcanavar kılavuzuna başvurun olan ve istatistikler savaşta grup mahçup olmayacak düşmanları seçin. Bulmacalar ve tuzaklar planlarken Ayrıca grubun düzeyinde maceraperest bir grup tarafından kaçınılmaz olacak bir şey uydurmak yok — sizin oyuncuların dışı mücadele becerileri hatırlıyorum. Ayrıca teşvik ederken maceranın bu özellikleri tasarımı , ya da bir oyun yaratma gider ne bilgi hazinesi sunuyorSahil tasarım ve geliştirme günlüğü , birWizards görmek hakkında daha fazla bilgi içinçekirdek kurallarınzindan master kılavuzu bölümüne bakın şeyleri basit tutmak için macera yazarlar .beklenmeyen için
4.

Planı . Bu tür » Dungeons and Dragons » olarak rol oynama oyunlarızafer gibi oyunlar onların oyuncularınhayalinde büyük ölçüde gerçekleşecek olmasıdır . Çünkübu özgürlük oyuncuları sağlar , onlar iyi — aslında , sık sık — sen beklemiyorduk eylem bir ders karar olabilir , ve sen hazır değilsin hangi için . Ancak, iyi bir zindan usta her zaman deus ex machinae başvurmadan yolda geri onu oyuncular koymak için onun anlatı beceri kullanır. Örneğin , grup bir arayış verilen varlık önce kendi patronu öldürürse , daha sonra bazı olay onları sizinmacera kerata gerek kalmadanaynı hedefe ulaşmak yardımcı olabilir , böylece hikaye birden anlatım konuları kullanın .
5

oyuncuların ederken macera değer yapın . O bir şey başarmış bulunuyor gibi her oyuncu uzak bir » Dungeons and Dragons » macera hissi yürümek gerekmektedir — ve , en önemlisi , gibi o iyi bir zaman vardı . Macera birkaç uzun oyun seansları üzerinde korkutucu bir zindan fırtınası oyuncularınızı görürse , bunun tümsonunda zihinlerinde macera önemini teyit edecek bir şey oyuncularınızın » vermek » ve vermeye devam etmek uygun bir ödül ne olabileceğini düşünmeye onların tahmininde ağırlık onlar başka yerlerde başka maceralar ve gelecek zamanlar için hareket ettik sonra — belki onlar hemen , gelecek maceralarını kullanarak , ya da bitmiş arayışı , kendi kimliğini kravat olacak bir şey düşünmeye başlayacağız şey gibi özel bir ekipman parçası olarak . Sonrakininbaşlangıç ​​konuları içine geçerli maceraucunu ipe geri oturumdan sonraoyun oturumuna gelen oyuncularınızın devam edecektir .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση