Kendi Bina Yap Oyunu Nasıl

SimCity ve türevleri veya Medeniyet ve Spore gibi rekabetçi bir imparatorluk kurma simülasyon gibi yapı oyunlar geliştirmek için yıl sürer. Sadece başlangıç ​​ve yolunuzu kadar çalışır Ama eğer bir kaç ay gibi kısa bir sürede çalışan bir prototip olabilir . Bir tam interaktif grafik sürümü için gitmeden önce , ilk kağıt üzerine çalışmak sonraki metin tabanlı bir bilgisayar sürümü deneyin , sonra belki bir ANSI versiyonu isteyebilirsiniz . Sen Grafik kağıt veya bilgisayar spreadsheetPencilsGraphic tasarım bilgisayar programProgrammerGraphic artistWeb hosting hesabı
Daha Talimatları 1. temayı seçin

göster
ihtiyacınız olacak hiçbir yararlı shortcuts.Things vardır . Oyuncuların tek bir bina , bir şehir , bir ülke veya bir dünya inşa olacak? Yabancı işgalciler , suç , enflasyon , işsizlik , doğal afetler ve diğer faktörler hakkında endişelenmenize gerek yok basitleştirilmiş versiyonu , örneğin , bir ülke istiyorum sürece tasarım karmaşıklıkdüzeyi , her büyük coğrafi birim ile katlanarak gider gerçek dünya ulusal liderlerin yüz .
2.

oyuncu arayüzü tasarlayın. Oyuncuları fiyatlarını ayarlamak mümkün olacak mı? Binalar ve yollar inşa ? Programları bağlamak ? Konuşmak mı? Eğer oyuncular simülasyonunuz etkileyecek mümkün olacak nasıl karar sonra, aynı zamanda okumak ve kullanımı kolay şekildedurum göstergeleri ve düğmeler /menüler hazırlamak gerekir .
3

tanıdık ol ile karar ağaçları , artıkönümüzdeki birkaç ay için arkadaş olacak çünkü . Etkileşimli bir video oyunu tasarlarken en çok zaman alan süreçlerden biriprogramcı içinzemin oluşturmaktadır. Yeni bir oyuncu ile başlar veoyuncu bir düğme veya menü öğesi üzerine tıkladığındaoyunun her olası durum için ne olacağını karar vermelisiniz . Bir durumoyuncu kontrol edebilirsiniz her şeyi , ve programın kendi üretir her olay ( örneğin , doğal afetler , nüfus düzeyleri , isyanları ) değişken devletler . Eğer değişkenlerin olası her sette her olası oyuncu seçimi için planlanmış varsa, oyun çökmesine sebep olacaktır . Bir elektronik tablo veya ticari bir karar ağacı programı kullanarak yapmak çok daha kolay değişiklik yapmak olacaktır .
Size karar ağacı
4.

kanıtı. Örneğin , oyuncu altı değişkenleri etkileyebilir , eğer , emin olası her oyun statü için altı sonuçları var olun . Etkileşimleri ve tepkiler hattabasit düzeyde kağıt veya bir tablonun birkaç megabayt bir delmek alan bir karar ağacı oluşturabilir , çünkü başkasının size yardım almak isteyebilirsiniz . Değişkenleraynı setoyunda farklı noktalarda farklı sonuçlar üretmek böylece bazen bir durum , başka bir iç içe olabilir unutmayın . Karar ağacı bir kez
5

oyununkurallarını yazın tamamlandı . Her oyuncu eylem içinseçimler ve sonuçlarını meydana anlatı sağlamalıdır . Eğer (oyuncularsimülasyon daha zor seviyelere ulaşabilir nasıl ) tesviye dahil değilseniz , sizekuralları ile gelip olarak bu konuda düşünmek istiyorum , ve sonra oyun düzeyleri eklemek için çalar arayüzü ve karar ağacı değişiklikler yapabilir ki oyun uzun bir zaman içinde ilginç kalır .
6

bir programcı Kiralama yapacak . Yansıtılan grafik 2D ve mekaniği basit yeterli iseniz, Java ya da C + + halletmek mümkün olabilir . Eğer daha fazla para ve hırs varsa, C # veya bazı 3D modelleme programında simülasyon oyunu yapıyor deneyebilirsiniz . Eğer içine oyuncu çekmek için yeterli bir gerçekçilik ile sanat istiyorsanız
7

, bir grafik sanatçısı Kiralama oyunu. Farklı bağlamlardasanat bölümlerini yeniden mümkün olabilir, bu nedenletemel birimlerine aşağı sanat için isteklerini kırmaya çalışın ve daha sonra bir arka plan kendiniz bunları düzenlemek unutmayın. Programaekran görüntüleri entegre Programcýlarýnýza korumak gerekir .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση