Sizin Dungeons & Doldur nasıl Biraz yaratıcılık ve bazı temel matematik becerileri gerektiren öncesinde Dungeons & Dragons kampanyası için bir karakter sayfasını Dolum

Oyunda önce Dragons Karakter Record Sheet başlatır . Dungeon Master ( DM )oyunu kontrol Çünkü , ırk vekampanya dayattığı sınıf seçiminde herhangi bir sınırlama için ona danışın . » Dungeons & Dragons Oyuncu El Kitabı » detaylı karakter yaratma ve yönetimi hakkında bilgi yanı sıra, İhtiyacınız olacakgame.Things olası sınıflar ve ırklar hakkında bilgiler içeren » Dungeons & Dragons Oyuncu El Kitabı »
Karakter
Kalem Daha Talimatları göster
bezi 1 kalem kullanın

. Muhtemelenoyun sırasında düzeltmeleri ve ayarlamaları yapmak gerekecektir .
2.

karakterin adı veyaprağınüstündekialanlarda fiziksel özellikleri doldurun . Boy , kilo , göz rengi ve benzer özellikleri de dahil olmak üzereoyuncukarakterinin net bir fikir geliştirmelerine yardımcı olur veaynı şekildeDM yardımcı olur .
3

karakterin Sınıf doldurun , Yarış ve Hizalama . Bunu yapmadan önceDM ile kontrol – o akılda olankampanya seçimlerinizi sınırlayabilir . Ayrıca, bazı Yetenek Skorlar ilk kez kurulacak ısrar edebilir . Her öğe hakkında ayrıntılı bilgi içinDM veya» Dungeons & Dragons Oyuncu El Kitabı » danışın .
4

Yetenek Puanlarını haddeleme başlayın . Altı kategoride , Çeviklik , Anayasa , Zeka, Bilgelik ve Karizma Gücü vardır . Her becerisi PuanıDM tarafından belirlenen bir haddeleme düzeni ile belirlenir. Puanlarını belirlemek için ortak bir haddeleme düzeni» 4d6 » rulo olduğunu. Oyuncudüşük zar bırakarak ve ilk becerisi Skor üretmek için her bir durumda , geri kalan üç eklenmesi , her bir becerisi Puanı için dört zar alır. Nedenaltı sayı herhangi bir kategoriye atanabilir .
5

ırk ve sınıf seçtiğiniz kaynaklanan yetenek puanları için gerekli ayarlamaları yapın . Karakter tabakanın yeteneği puanları bölümünde alanlarında bu girin. Örneğin, Elf karakterler Dexterity bir 2 bonus , ama bir -2 Anayasaya çarptı. . Ayrıntılar için» Oyuncu Handbook » danışın
6

Tasarruf doldurun Atar : metanet , Refleks ve Will Power . Bu numaralar belli Yetenek Puanlarına veçeşitli yeteneği ve sınıf ve ırk seçtiğiniz gerektirdiği Magic nitelemeler türetilmiştir . Eğer Dexterity 10 baz puan ile bir Elf Ranger varsa, örneğin , o Reflex için 15 toplam veren , maharet , bir +1 Magic Tamlayıcısı ve 2 Yetenek Değiştirici bir 2 alacak .

7

karakteroyuna başlayacak olan herhangi bir ekipman doldurun . Genellikle, DMSoyun başlamadan önce temel ekipman alımı için 100 altın parçaları sağlar. Karakter sayfasınınikinci sayfasındalistede satın alınanekipman girin. OyunDM ve diğer oyuncular ile görüşerek , başladıktan sonra çoğu diğer bölümleri doldururum .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση