Nasıl yok Gözlüklü bir Nintendo 3DS Çalışır

? Tantanalı için 2011 yılında başlatılanNintendo 3DS taşınabilir oyun konsolu . İnsanlar Nintendo nihayet herhangi bir özel gözlükkullanmadan 3 boyutlu grafikler sunmazor bulmaca çözdüğünüihtimali de heyecan vardı . Diğer elektronik cihazlar zaten bu elde , ama kötü sattı ,3DS büyük kitlelere ulaşmak içinilk gözlük gerektirmeyen 3 -D cihaz olması durdu anlamı vardı . Nintendotasarım içine önemli çaba koymak ve ilginç bir çözüm geldi . Derinlik Algısı

3D görmek için,aynı anda iki biraz farklı görüntüler, biraz farklı bir açıdanaynı görünümü gösteren her bakmak gerekir . Doğada, bu artık sorun değil: Gözlerin onların farklı görüş açıları derinlik algısını sağlayan , birbirinden birkaç santim oturmak . Bir düz elektronik ekranında , ancak, derinlikyanılsaması sol gözü bir görüntü görür ve sağ gözdiğer görür , böylece bir filtre üzerinden inceledi aynı andaekrana yansıtılan iki görüntü ile oluşturulur . Çoğu 3 – D grafik teknolojileri şimdiye kadar bu filtreleme yapmak gözlük yararlanmıştır . Eski stil kırmızı ve mavi gözlük renk emilimini kullanılır . Daha sonraki yenilikler, daha iyi resim kalitesi sağlayan , yerine polarizasyon kullanılır . Yeni gözlük farklı çalışır . Ekran hızlı bir kare hızında, sol ve sağ göz için alternatif görüntüleri gösterir vegözlük bir 3 – D efekti üretmek için değişken her lensi koyulaşması ,projektörden radyo sinyallerine yanıt .
Paralaks bariyer

Nintendo 3DSekran kendisi içinegörüntü filtresini dahil ederek gözlük ihtiyacını ortadan kaldırır . Denir Bu filtre , » paralaks bariyer , «ekran üzerinde dikey çalışan çok ince barlar bir dizi oluşur . Bu çubuklar tam yarımekran engellemek – tür olan panjur yarım kapalı eğik bir pencereden bakıyor gibi . Ancak,barlar gözleriniekranını görüntülemek hangifarklı açılardan yararlanır çok hassas aralığını kullanın . Onlar sağ gözünüzü yarım sol gözündekiekranı veekranındiğer yarısını bloke . Sonuçtüm ekranı görebilirsiniz olduğunu, ancak dikey şeritler alternatif bir dizi sırasıyla , sadece bir gözünün görebilmesi .
Duruşları Görüntüler

3DS anda onun ekranda iki görüntü koyar

. Bir resim sadece sol göz görebilirsinizşeritler gider , vediğer görüntü sadece sağ göz görebilirsinizşeritler gider . Bu iki serpiştirilmiş görüntülerdüz ekran ve böylece3 – D etkisi derinlikyanılsaması yaratmak . Eğersol göz görüntü şeritler vesağ göz görüntü şeritler arasındakikesintiyi fark için her bir dikey şerit çok dar böylece3DS çok yüksek yatay çözünürlük gerekiyor . Veya her bir göz için 240 ile 400 – Bu amaçla ,3DS üst ekran 800 x 240 piksel toplam çözünürlükte çalışır. 3DS Sadeceüst ekran 3 – D grafik vardır . Alt ekran iki boyutlu touchpad kalır . Çalışmak içinüç boyutlu bir efekt için
Sınırlamalar

uzak tamdoğru mesafe3DS tutmak gerekir yüzünü . Eğer konfor seviyesi uygun bu mesafeyi ayarlamak böylececihaz bir kaydırıcı ile birlikte geliyor . Ayrıca yerine bir tarafa kapalı eğerek yerine, doğrudan size3DS işaret etmelidir . Bu sınırlamalar onlar oynarken etrafında kendi 3DS hareket oyuncuları için sorun oluşturmaktadır. Nintendo 3DS bugelecekteki sürümlerinde bu sorunları azaltacaktır söyledi . Ama iyi Nintendo’nun beklentilerin altında , mutlak anlamda etkileyici sayılar

– Eylül 2011 itibariyle ,3DS dünya çapında yaklaşık 4,3 milyon adet satmıştı .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση