Bir RTS Oyunu oluşturma Nasıl

Bir gerçek zamanlı strateji oyunu , ya da RTS oyunu , diğer ordulara karşı savaşmak gereken bir sanal ordu komutaoyuncu yerleştirir bir bilgisayar veya video oyunudur . Komutanı olarak ,oyuncu , kaynak toplamak onun ordusunda istediğibelirli birimler karar verir veoyununzafer gereklerini gerçekleştirmek için saldırı ve savunma manevraları bu birimleri rehberlik etmelidir . Bir RTS oyunu tasarlarken bir oyun tasarımcısı için belirli zorlukları sunuyor . Talimatlar 1 oyun tasarım motoru indir

. Bu bir RTS oyunugelişimi içingerekli çerçeveyi sağlayan bir programdır . Stratagus ve ORTS ücretsiz RTS motorları bulunmaktadır .
2

bir oyun örgüsüyle yazın ve geri hikayesi . Senin oyun gibi ortaçağda ,günümüzde , bir post – apokaliptik döneme veyauzak geleceği olarak belirli bir ayar verin . Oyun için birden hizipleri oluşturma ve aralarında var çatışmadurumu tarif .
3

oyun üniteleri oluşturun. Inşaat, onarım , keşif , hafif mücadele , ağır savaş, baskın , yeteneksizliği , hava desteği , anti- uçak ve bir superweapon olarak oyun ve mücadele içinde çeşitli kapasitelerini yerine birimlerinin , çeşitli yapmak . Kullanışlılıklarına göre bu birimlere maliyetleri atayın . Her RTS oyunu yeni birimler oluşturmak için bir oyuncunun yeteneğini belirleyen bazı kaynak veya para birimi vardır ; Bir oyuncu her birim türü için tüketmek gerekir ne kadar bu kaynağın veya para karar . Belirli bir hizipbirimlerinin tüm görsel benzerlikler böyle bir şekilde birimleri tasarlayın .
4

binalar oluşturun. Böyle birim üretim ve araştırma gibi her bina için belirli görevleri , atama .
5

bir teknoloji ağacı oluşturun. Her hizip oyuncular kendilerinegerekli inşaat ve araştırma binası yukarı yaptıktan sonradaha gelişmiş olanları yalnızca kullanılabilir hale böyle bir şekilde oluşturabilirsinizteknolojileri , birimlerin ve binaların her yatıyordu .
6

düz bir harita üzerinde oyun testlerini çalıştırın. Oyun oluşabilecek hata çalışmak .
7.

oyun haritaları oluşturun. Çeşitli şekillerde oyunculara meydan arazilerde olun . Tüm oyuncular içinaynı başlangıç ​​durumları vermek simetrik » hub » olduğu bazı oluşturun. Muhtemelendiğer yandan dahasavaşın bir tarafında daha fazla oyuncu ile , asimetrik başlangıç ​​pozisyonları vermek .
8

tek oyuncu kampanyalar oluşturun diğerlerini oluşturun. , Bunun yerine genel yapay zeka istihdam ,oyuncu onu bilgisayar muhalifleri yürütmek için özel görevler var olduğu bakmalıdır özel durumlara sahip haritaların bir dize olun . Örneğin, bazı kampanya harita takviye zaman içinde belirli noktalardasavaşta gelmesi olabilir . Yerioyuncu belirli yerlere gider ya da belirli hedefleri gerçekleştirir zaman olayların meydana gelmesine nedenharita üzerinde tetikler .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση