Yüzüklerin Efendisi Risk Oyun Talimatları

Risk 1957 yılında yayımlanan popüler bir tahta oyunuduroyunu orduları kontrol ve dünya hakimiyeti aramaya oyuncular gerektirir . . Yüzüklerin Risk Efendisi , oyuncular Orta Dünya’nın hakimiyeti için birbirleriyle yarışıyorlar. Bu masa oyunuYüzüklerin Efendisi aşıklarını arasında belirli bir itiraz ile , strateji oyunu meraklıları ve Risk hayranları için keyifli olacaktır . Oyununkurallarıorijinal Risk masa oyunu benzer.

İlk Başlarken , iki ayrı deste , Bölge ve Macera içinekartlarını ayırmak gerekir . İki vahşi kartlarıEyalet güverte mevcut olacak; Bu kenara gerekir . Eyalet güverte ardından » » İyi » Evil » ve » Tarafsız olarak adlandırılan üç ayrı deste ayrılmalıdır . » Deste sonratahta yakın aşağı bakacak şekilde yerleştirilebilir . Her oyuncu bir renk alır ve renktaburları tüm kapmak . Siyah ve kırmızı orduları kötü ise sarı ve yeşil orduları , iyi. Sarı ve yeşil orduları Elf Okçular Rohan ve Eagles Riders gibiYüzüklerin Efendisi karakterleri çekilir . Siyah ve kırmızı orduları gibi Troller ve Ork kalkanlar gibi karakterler içerir.

Her oyuncu sıra tabanlı oyun başlamadan önce topraklarını talep etmek için başlayan taburdan belirli sayıda alırsınız . Dört oyuncu oyun her tarafı için 45 tabur sahip olurken bir iki oyuncu oyun , her oyuncu 60 taburla başlangıç ​​olacaktır . Toprakları her oyuncuya Eyalet kartları uğraşan tarafından rastgele dışarı verilecektir . Dört kişilik oyunlar her oyuncuya dağıtılır gereken sekiz kartları için izin verecektir . İlk toprakları iddia edildikten sonra ,kalıp ilk kim gider görmek için rulo . Kazanan sahipsiz toprakları üzerine bir tabur yerleştirir , ve tüm 64 iddia edilmiştir kadar oyuncular ilave toprakları iddia sırayla. Kalan taburları daha sonra kontrollü toprakları güçlendirmek için kullanılır .
Your Turn alınması ve

oyuncular saat yönünde sırayla döner alacak Kazanma . Bir dönüş alma ve ek tabur yerleştirerek , mücadele yapan , Eyalet kartları toplayarak , Macera kartları toplayarak , bir lider yerine , veBursu hareketli içerebilir . Kardeşliği bir altın yüzükShire başlayan işaretli olacaktır . Oyun sonunda kazanılan veyaKardeşlik nihayet Dağı Doom ulaştığında kaybolur . Kardeşliği onların dönüş sırasında her oyuncunun bir kalıp rulo bağlı olarak önceden belirlenmiş bir yol boyunca Hüküm Dağı doğru ilerleme yapar . Az üçKardeşlik sabit tutacak yuvarlanma sırasında üç daha yüksek haddeleme,Bursu hareket edecektir . Kardeşlik ulaştığında Dağı Doom ,geçerli dönüş sahipoyuncukalıp rulo . Üçten bir rulo yüksek birhalkasını yok veoyun biter.

Kazananhalka tahrip olduğunda her oyuncu kaç puan dayalı karar verilir . Macera kartları oynadı ve bölgeler tutulan olarak Nokta sıra , kontrollü toprakları ve kaleleri göre verilmiştir . Kardeşlikhalkası yok etmeden önce bir oyuncu Orta Dünya’nın bütün kontrol ediyorsaoyun da erken kazanmış olabilir .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση