Harp Kuralları

Simüle savaş oyunları 1913 Birçok farklı yazarlar HG Wells’in «Little Wars»yayınlanmasından bu yana hobi » wargamers » olarak çalındığı ve yayıncılar tarihsel , fantezi ve hatta bilim ordularının kontrolüne izin kural setleri üretti -fiction ayarları. Zamanla , masa wargames tahta oyunları , video oyunları ve insan rakipler arasındaki gerçekçi savaşları izin benzer yönergeleri izleyin diğer medya haline gelmiştir. Skirmish Oyunları

Çatışmak oyun kuralları tek tek karakterleri disiplinli birimleri daha önemli olan bu oyunlar için geçerli . Games WorkshopYüzüklerin minyatürler oyununEfendisi vetahta oyunu HEROSCAPE büyük örnekleridir . Çatışmak oyun kurallarıçatışmaya dahilbelirli kişilikleri etrafında ve büyük ölçüde kendi yeteneklerini ve puan değerleri veya kaynak maliyetlerini stres . Genelliklekarakterler çok tipik asker ötesinde özel yetenekleri ya da silahlara sahip olacak .
Ünitesi Tabanlı Ordular bir ordumerkezi çekirdek gibi birimler odaklanmak

Oyunlar kural başka bir dizi oluşturun. Birim tabanlı oyunlar komutanları ve moral dayayan ve kendi askerlerinin belirli sayıda imha ederek düşman birimleri bozguna mümkün olur . PC için Age of Empires ve birim tabanlı dövüş Savaş odakminyatürler oyun Flames . Bu oyunlarda Karakterlerin çoğu ya bir dost komutanı yakın olmaktan bir birimine veya kazanç yararları atanır . Birimler birlikte eğitim ve paylaşmakaynı yetenekleri ve nitelikleri var tutarlı gruplarıdır.
Hava Savaş

böyleCrimson Skies serisi gibi oyunlar veyıldızlararası minyatürler Battlefleet Gotikgöklere mücadele almaya tipik arazi ayarlarını sakınmaktır . Hava muharebe kuralları tabanlı çatışma veya oluşum olabilmektedir. Hava kurallar için tipik düşünceler mühimmat ve loadouts , seyahat hızları ve çeviklik , ve hatta yakıt tüketimini içermektedir . Uçaklar ve airships çok fazla hasar almadan veya yüksek hızda birbirleriyle çarpışarakyere çökmesini gelebilir .
Deniz savaşları

Birçok çatışma ve birim bazlı oyunlar
dahil
taşımaları veya hücumbotlar gibi ya donanma gemileri için kurallar. Video oyun Battlestations : Pasifik ve Davey Jones ‘ Locker modeli oyun yelkenler ve pervaneler hasar grafikler ve hız bilgileri hem de ihtiyaç kurallarınıntürünü göstermektedir . Gambotlarıdeniz yanı sıra mühimmat ve yeniden kat tarafından oluşturulansürekli değişen perde ve yaw ile ilgilenmek zorundadır . Deniz kurallar her herhangi bir mürettebat birimlerine ek olarak kendi istatistiklerini sahip ,gemilerin kendilerini ağır durulacak .
Fantezi Kuralları

Warhammer 40.000 dençeşitli oyunlar ve Warcraft hatları minyatürler , masa oyunları , video ve kart oyunları için kurallar geniş bir yelpazede yararlanabilir . Bu oyunlar aynı zamanda büyüleri ve çağırma takviye olarak fantastik öğeler içermektedir. Büyü ile ilgili kurallar tipik aralıkları , sınırlamaları içerir ve tekerlekler savaşta kullanabileceği kaç ne tür büyü ya da tanımlayacaktır . Onlar da bu gizemli unsurlaralanında teknoloji ve birimleri ile nasıl etkileşimde gösterebilir .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση