Dungeons & Nasıl Oynanır için talimatlar Dragons Minyatürler

Dungeons & Dragons Minyatürleri yeni bir oyuncuya çok fazla zaman ve para yatırımı yapmadan Dungeons & Dragons içine almak için hızlı ve kolay bir yol sunuyor . Minyatürler başlangıç ​​seti hızlı , beş boyalı minyatürler kullanarak 20 – taraflı kalıp bir d20 denilen , savaş haritaları ve hasar sayaçları çatışmalar çalabilirsiniz . Her minyatürfigürün savunma , saldırı ve özel yetenekleri listeler kendi istatistik kartı var. Bu Dungeons & Dragons Miniatures oynamak için basit olsa da , bu strateji oyunu Sen D & D
ihtiyacınız olacak epik ordu ölçekli battles.Things basit çatışmalar bir şey ile oynamak için izin , kahramanların ve canavarların genişleme paketlerini kullanarak sonsuz bir çeşitlilik sunuyor minyatürler marş
Daha Talimatları 1. Eğer rakibe karşı oynamak istediğinizrakamı seçin

göster
ayarlayın .
2

için rakam stat kartını gözden onun saldırgan istatistikleri. » Attack Options » bölümünden rakam her saldırı yapacak ne kadar zarar yanı sıra yapabilirsiniz saldırılarıtürlerini listeler . » Yetenekler » bölümünderakam her zaman olan herhangi yeteneklerini listeler .
3

figürün savunma özellikleri içinistatistik kartını inceleyin. » HP» kutu tahrip öncerakam alabilir hasarmiktarını temsilfigürün canının listeler . «Hız » kuturakam taşıyabilirsiniz ne kadar listeler . » AC » kutufigürün zırhfigürü zırh tarafından savunulan ne kadar iyi temsil sınıfı , gizlemek , kalkan veya koruyucu büyüleri listeler .
4

yarısındasavaş haritayı katlayın ve seçtiğiniz yarım Eğer oynamak istiyorsanız . » X» veharita üzerinde işaretlenmiş » O » ile ilgili rakamlar yerleştirin . Bunlar, bu ilk çatışmada kullanacağıbaşlangıç ​​noktalarıdır .
5

d20 kullanarak bir girişim kontrol yuvarlayın ve rakibin rolü için rulo karşılaştırın. Kimen yüksek rulo alır ilk hamle kim seçmek için alır . Rulo bir kravat iseniz , tekrar rulo . Girişim rulo hem de rakamlar için eylemlerinizi tek bir dizi yuvarlak , başlangıcıdır . Bu talimatlarınamacı için,girişim rulo kazandı varsayalım .
6.düşman rakam doğru rakam taşıyın

. Siz daha az ya da karakterin stat kartında» Speed ​​» kutusunasayısına eşit kareler bir dizi taşıyabilirsiniz . Sürece daha az ya da Speed ​​puanı eşit hareket olarak , aynı turda saldırabilir .
7.

rakam stat kartınızdan bir saldırı eylemi seçin . Bazı saldırılar gibi hit puan belirli bir numarası altında ya da bir büyü etkilenecek olandüşman gerektiren olarak özel koşullara sahip . Koşullar yerine getirilmediği takdirde , özel koşullara sahip bir saldırı kullanamazsınız .
8

saldırıd20 yuvarlayın . Lütfen rakam stat kartı saldırı için bir bonus varsa , bir » + » işareti ile listelenir. Senin kalıp rulo bu sayıyı ekleyin .
9.

Düşmanın AC numaraya kalıp rulo karşılaştırın . Toplam eşit veyadüşmanın ac daha yüksek ise ,saldırı vurur .
10 stat kartta sonrakisaldırı türüne listelenenhasar sayısına bak

. Düşmanın canının bu sayısını çıkarın . Izlemek içinhasar sayaçları kullanın . Düşmanın HP sıfır veya daha az düşerse,düşman yok edilir . Düşman yok değilse , önümüzdeki gitmek için rakibin sizde.
11 Başka bir girişim rulo ilebir sonraki tura başlayın

. Bir figürün HP sıfır veya daha az düşene kadarmücadele devam eder.

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση