Nasıl GTA için 3D Mods yapabilir : San Andreas

Tadilat bilgisayar oyunları oyuncular arasında giderek yaygınlaşan bir geçmiş zaman? . Birçok oyun bağımsız değişiklikler içinpotansiyeline sahip olsa da , mod içinen popüler oyunları» kum kutusu » vardır Bu tür» Grand Theft Auto » gibi başlıkları , serisi. 3 -D modeli oluşturma zor ve zaman alıcı bir süreç olabilir , ama aynı zamanda tatmin edici olabilir . » : San Andreas Grand Theft Auto » için modeli oluşturma yöntemi çok daha basit , ama aynı zamanda
Daha çok göster 3B Studios Max
KAM Script ( GTA modelleri ve dokular bir koleksiyon )
ihtiyacınız olacak bazı incelik ve patience.Things gerektirir talimatlarModel
1

Open 3D Studios hazırlanması
. » Dosya» ve » Import » KAM komut dosyası . Bu doğrudan bir dönüşüm olacak , bu yüzden » Ctrl + A » tuşuna basın , daha sonra» Alt » tutarakörgü kaldırın anahtar ve örgü üzerine tıklayarak . Basın»Sil » İstenilen örgü bırakarak ,orijinal Boneset kaldırmak için anahtar
2

Import » GTA : San Andreas » bir model . ve ,» Döndür » kullanarak ve » Move » komutları , » GTA » danmodeli ile örgü uyum kesin . Bu kadar kesin mümkün olacak aksi takdirdenihai ürün ile birçok teknik sorunlar olacaktır gerekir .
3

mükemmel modelleri hizalayın . Sen kesin konumlandırma elde etmek için bakış açıları arasındaki bakış açılarını geçmek gerekir . Sağ» ViewPort’un » üzerine tıklayın Bu tür » Perspektif » olarak , isim ve başka bir görünüm seçin .

» Pivot Position » Reset ve » Dönme » 0.0 için 0.0 ; 0.0.To Bunu başarmak ,» Hiyerarşi Masası» na gidip ve modelinizi seçin, sonra tıklayın » Sadece Pivot ayarlayın. »
4

Sağ» ViewPort’un » üzerine tıklayın «Taşı» yanındakikare seçmek için ve » X «değerler değişebilir » Y » ve » Z » 0 . ile bu işlemi tekrarlayın » Rotasyonda . » » Sadece Pivot ayarlayın » bırakın tekrar üzerine tıklayarak ve» Utilities » gidin tarafından sekmesi . Kendi modelinizi seçin ve ardından » , XForm Reset » tuşuna basın ardından » Seçilmiş sıfırlayın. »
ArmaModel
5

derili karakteri , sen doğrudan ithalmodelini tıklatın » San Andreas , » ve » Düzenlenebilir Mesh » gidin » Değiştirici » in sekmesi . » Tamam » ı seçin diyalog kutusu göründüğünde . » Vertex Mode » git » Menü» vebütün örgü seçin . Bu » nokta «verticles , ya daneden olacaktır Tüm kırmızı görünür .
6.

» Ekle» gidin seçeneği vemenüsü altında kendi modelinizi seçin » Edit Geometry . » Yine, » Tamam » seçeneğini seçin iletişim . Şimdi» Delete » tuşuna basın anahtar veorijinal tenli yaya modeli silinecektir . Şimdi sadece üzerindeiskelet ile model göreceksiniz . Çıkmak» Ekle» tekrar tıklayarak ve ardından » Vertex Mode . » bırakın
7

işinizi inceleyin ve emin olun her şey istediğiniz gibi yapmak tarafından fonksiyonu. Vücudunuza dikkat edin ve hiçbir şey bu pixellation veya bozuk veri olaraktransferi , yanlış gitti emin olun . Şu an itibariyle ,model teknik tamamlandı . Eğerhareket programlama elde etmek için başka bir model kullanılan beri Ancak, sizin modeliyeni bir karakterözgün model olarakaynı vücut tipi yok gibi , hataların ve nedenaynı şekilde , hareket etmeye çalışacaktır . Senverticles manipüle ederek karakterinhareketini düzeltmek gerekir .
8.

» Verticles «seçeneğini tıklayın » Skin Modifier » dan menüsü. Sorunlu alanlar eklemler ve bukalça veyauyluk gibi hareketin merkezleri olma eğilimindedir . Bu örnek için ,uyluk odaklanın. » , Sol uyluk «kontrol gitmek seçilen » Yan Menü . » Sarı işaretlisol uyluk oluşturan verticles , bir sürü olacaktır . Böylesağ uyluk ait verticles orada olmamalı nokta da olduğunu fark edecektir . Eğer sol uyluk taşımak ve benzeraynı zamanda doğru hareket olamaz çünkü bu , potansiyel bir aksaklık olduğunu. Bu kötü niyetli verticles seçin vesağ uyluk onları yeniden atayabilirsiniz . Kol ve gövde gibi sorun alanları için özel bir dikkat ,vücudungeri kalanı için bu işlemi tekrarlayın .
9.

» için modelinizi İhracat GTA » oyun dosyası . Bunu yapmak için,» DFF IO » açık Kam Scripts (gene , buyaya modeli olacak ) . » Model » üzerine tıklayın sadece , ve» DFF IO » in diyalog , » : San Andreas GTA » seçiniz model içinhedef olarak . » Atla COL » seçiniz ve sonra tıklayın » Bones /Skin İhracat . » Hedef klasör » Models » seçiniz Lütfen » GTA » in program dosyaları , ve buoyuna doğrudan ithal edilecek .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση