Alien Swarm bir Harita nasıl olun

» Alien Swarm » » Unreal Tournament 2004 » içintoplam dönüşüm mod Bu güncellenmiş sürüm gelişmiş grafik ile sert vurur 2010 yılındaPC için Valve Software tarafından yayımlanan bir takım tabanlı taktik aksiyon oyunu , çılgın oyun ve her köşede korkunç uzaylı karşılaşır. Sadeceoyun Vana Software’in «Buhar » hizmetini devre dışı indirmek için ücretsiz , aynı zamanda oyuncuların kendi heyecan verici kampanyalar oluşturmak ve paylaşmak için izin veren bir harita editörü ile birlikte geliyor . » Alien Swarm » özel bir harita yapma bazı 3D modelleme deneyimi olan herkes için çok karmaşık olmamalıdır . Talimatlar oluşturma
ve Tekstüre
1

Aç Steam Nesneleri ve zaten değil varsa » Alien Swarm » indir . «Kütüphane » menüsüne tıklayın ve» Tüm Oyunlar » açılır listesine tıklayın
2

» Araçlar» ve» Alien Swarm – SDK » çift tıklayın seçin . » Araçları altında listeleme «menüsününsol tarafında . Sağ açılır seçin» Alien Swarm Yazma Araçları » menüsünden» Hammer Dünya Editör » öğesini tıklatın » Başlat «. Şimdi » File » ve » Yeni «.
3

üst – sağ Yeri nesnelerile » üst » görünümü bölmesinde » Blok Aracı . » O (üst görünümündemavi çizgiler kesiştiği )haritanın kökeni noktasındailk nesneyi yerleştirmek en iyisidir .
4

görünürbeyaz noktalar tıklayıp sürükleyerekblokboyutlarını ayarlayın köşeleri ve kenarları seçildiğinde . Basın gerçek bir küp oluşturmak için girin. Bu nesne özel haritanınbaşlangıç ​​odası olarak hizmet verecek .
5

2D görünümleri herhangibir nesne üzerindeküp ve sağ tıklayın seçmek için» Selection Tool » kullanın . Duvarlar, zemin ve tavan ile bir odaya içine küp açmak için » Hollow yap» seçeneğini seçin. Sen küpün ya » Çöz «bileşenleri olabilir veya» Değiştir doku uygulama » aracını tıklayın ve hassas detaylandırma için bir nesneninbireysel yüzleri seçmek .
6

tavan silin. » Alien Swarm » kuşbakışı görüş açısından oynanır ; Böylece ,küpüstoyuncunun görüşünüzü engelleyecek . Nesne » Grubu çözme » sonraküpüst seçin (veya» Değiştir Doku Uygulaması» menüsü etkinken ) ve klavyenizdekiDelete tuşuna basın .
7

tıklayın yanındaki «Gözat » harita editörü arayüzününsağ taraftakiküçük kare . Bu dokular bir seçim getirecektir .
8

deseni seçin ve çift tıklayın . Sendoku menüden çıkın vesağaküçük bir kutu şimdi seçtiğinizdoku içerdiğini göreceksiniz . Bir nesne seçin ve tıklatınyüzeyi eklemek için «Geçerli Doku Uygula» .
Yerleştirme Varlıkları ve
Yapı Elemanları 9

» Varlık Aracı » seçin ve içinde bir noktayı tıklayın senin oyulmuş oda bir oyuncu karakter yaratmak . Sen sol (o sağlam zemin üzerinde duruyor emin olun ) tıklayıp sürükleyerekharita içindekarakter hareket edebilir . Bir klon oluşturmak içinkarakter sürükleyerek önce vardiya tutun .
10

sağ2D görünümü bölmelerden birinde , üzerine tıklayarak ,sol fare tuşu ile üzerine tıklayarak bir işletmenindoğasını değiştirme , ve sonra «Özellikler . » seçilmesi Şimdi Açılanpenceredeaçılan menüyü kullanaraknesnenin » Class » belirtebilirsiniz . Sen . Bu tekniği kullanarak canavarlara hedefleri şey yaratmak
11

bir varlık seçin ve onun sınıf değiştirebilirsiniz » Işık . » » Parlaklık » ve üstüne tıklayarak bir ışığınrengini değiştirme » Renk Seç . » Tıklayarak vegörünümü bölmelerden herhangi birini kendi varlığını sürükleyerekışığınyüksekliğini ve konumlandırma ayarlayabilirsiniz .
12

ilk oda çok daha büyük bir küp oluşturun . Boyut ve pozisyon tamamenilk küp güzelinden böyleceyeni bir kutu . .Yeni kutusuna bir » toolsnolight » doku uygulamak
13

2D bölmedesağ fare düğmesi ilenesneyi tıklayın ve seçin » İdareye bağla . » » Func_brush » sınıf değiştirme vefırçaya bir ad atayın . Bu nesneleri yeniden ve onları » sızıntı » hataları önlemek için haritanınodaları çevreleyen var .
14

zaman» \\ SteamApps \\ common \\ alienswarm \\ sürüsü \\ harita \\ » dizininde haritanızı kaydedin ‘ bunu test etmek için hazırız. Haritayı çalıştırmak içineditörü F9 tuşuna basın . » … Uzmanı» tıklayın ve basın » git!» Bir test sürüşü için .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση