Hasbro Ağırlaşması Talimatlar

Ağırlaşması1962 masa oyunu Kızma birader bir varyasyonu olan bir klasik mermer yarış oyunudur . Bu Parker Brothers , Hasbro bir bölümü , ve 2-6 oyuncu , yaşları altı ve üstü için tasarlanmış tarafından 2002 yılında tanıtıldı . Ağırlaşması 20 inç renkli oyun kurulu tarafından 20 santim , bir kalıp ve 24 renkli mermerler içerir . Onlara Ağırlaştırılmış almadan mermerler ev alın . Talimatlar 1oyun tahtası açın ve düz, kuru bir yüzey üzerinde yatıyordu

. Aynı renk mermer dört seçin veeşleşen renk tabanı koyun ,aynı şeyidiğer oyuncular talimat . Kalıp rulo ; yüksek numaralıoyuncusolundaki oyuncu , ardından ilk gider
2

kalıp yuvarlayın . ; Lütfen mermerlerin birini başlatmak veya taşımak için çalışın . Rulo altı ve size ekstra bir dönüş olsun .
3 mermer başlatın

. Rulo bir veya altı»Başlat » konumuna»Baz » pozisyondan mermerlerden biri hareket edebilmek için – Başla » için » Base » onları taşındı kadaryolun etrafında herhangi mermerleri hareket edemez . » Bunu yapmak için bir tane veya altı rulo gerekir ve bir seferde sadece tek bir mermer» Başlat» yer işgal edebilir .
4.»Baz » pozisyon dışında bir mermer taşı

. Kalıp rulo ; mermer saat yönündekatı okları takiprenkli yol boyunca belirtilen alanlardanumarasını taşımak . Eğer Ya»Başlat » konumuna»Baz » konumunda bir mermer taşımak için bu fırsatı kullanmak veyayol boyunca bir mermer taşıyabilirsiniz bir birini veya bir altı rulo zaman size mermerlerin birini başladıktan sonrasayı mekanların belirtti .
5

başka bir oyuncunun mermer üzerine atlayın . Boşluknumarası alanlarda biri olarak sayma , başka bir oyuncunun mermer üzerinekalıp ve atlamarulo belirtilen sizin mermer taşıyın . Kendi mermer üzerinde fazla veya arazi atlayamaz . Lütfen mermer birşekilde engelleme ise , o zaman tümmermer hareket edemez . Onlar mermerleri ve sizde biter bırakın. Sıranız ve kendi mermerleri birinin arkasında sıkışmış veyolda aktif birden fazla mermer var alırsanız Ancak, daha sonra bir rakipler mermer üzerine
6.

Kara . Yerine başka bir mermer taşımak ve bunu » ağırlaştırmak » . Oyuncular bunu » ağırlaştırmak » için tam sayı ile rakibin mermer toprak gerekir . Tam sayı ileuzayda indioyuncu şimdialanı alır . » Ağırlaştırılmış » olan Mermerler»Baz » konumuna geri taşımanız gerekir . Onlar şimdi » Start» gidin ve tekraryolunu başlamak için birini ya da bir altı rulo gerekir . Mermerler » Ağırlaştırılmış » olamaz» Base » veya » Ev » konumunda .
7.

ev hızlı mermer almak için bir «Star » uzay kısayolunu kullanın iken . Bir » Yıldız » alan üzerine mermerler kesin saymak göre birini arazi. Sonraki dönüştekalıp rulo ; belirtilen kontenjanın kısayol» Yıldızı» etrafındamermer saat yönünde hareket ettirin . Lütfen dönüşlerde»Star » kısayol sizin mermer hareket ettirmeye devam edin . Lütfen nedenyolunakısayolu çıkın » Ev . » Kalan kalıp sayımı içinyol boyunca senin mermer ilerlemeye devam edin.
8.

«Merkez » uzay süper kısayolunu kullanın . Kalıp rulo ve» Merkezi » alanı üzerinde tam sayım tarafından mermer arazi ve herhangi bir » Star» bir alana bir süper – kısayol olarak kullanabilirsiniz . Bir sonraki dönüş için bekleyin ve bir tane rulo deneyin – sadece bir tek yuvarlayarak» Center » uzaydan taşıyabilirsiniz . » Yıldız » alan sizin için en yakın üzerine» Merkezi » alanı çıkın » Ev . » Sonraki dönüştekalıp rulo ve mermer sizin içinyolda gösterilen mekanlarınnumarasını taşımak » Ev . » Ayrıca bir tane yuvarlanan tarafından» Center » bir alana bir «Star » uzaydan taşıyabilirsiniz .
9.

eve mermerleri alın . Sıranız üzerindekalıp rulo ; sizin » Ev » alanındadört boşluk herhangi birine kesin sayım tarafından mermer taşıyın . Sen kendi mermerleri geçemiyoruz ve almak için çalışırkenmermertam kalıp sayısını taşımanız gerekir » Ev . » Ilk» Ana » alanı içine mermer dördü alın

10
ve
oyunu kazanmak .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση