Bir Newgrounds Oyunu bir Skorbord nasil yapilir

Newgrounds kullanıcıların Flash oyunlar oluşturmak ve upload sağlayan bir sosyal medya sitesidir. Böyle çok yönlülük herkes oynayabilir online oyun binlerce oluşturulan birçok oyun , çekti . Herhangi bir online rekabetçi oyununtemel bileşenlerinden biri diğer oyuncuların bu karşı yüksek puanlarını karşılaştırmak için oyuncular sağlar , hangiçetele olduğunu. Gerçek oyun kodlama kolay olsa da bazıları için ,internet arayüzü içinoyun kodlama daha zor olabilir . Talimatlar 1.hesapları sekmesindeformu doldurarakweb sitesini API üzerinde yeni bir çetele oluşturma

.
2.

hesabındançetele içinkoduna erişin .

3

ithalat com.newgrounds.API oluşturulançeteleadınaaşağıdaki kod , değişim » BOARD_NAME » In ; .

ithalat com.newgrounds.ScoreBoard ;

var kurulu : scoreBoard = API.getScoreBoard ( BOARD_NAME : String ) ;çetele komut içine
4

Giriş Bu kodu :

ithalat com.newgrounds.API ;

ithalat com.newgrounds.APIEvent ;

ithalat com.newgrounds.ScoreBoard ;

ithalat com.newgrounds.Score ;
fonksiyonunu ( : APIEvent olay ) : puan listemize
döndüğünde p> //bu fonksiyon çalışacaktır void {

if ( event.success ) {

var kurulu = event.data.board ; , satılık

( var i = 0: uint ; i board.scores.length <; i + + ) {

var Puan : Puan = board.scores [ i ] ;

iz ( score.position + » : » + score.username + » – » + score.value ) ;

}

}

//

API.addEventListener ( APIEvent.SCORES_LOADED , onScoresLoaded )
SCORES_LOADED olayını dinlemek içinAPI söyle ;

//bizim kurulu olsun ve ne süre yüklemek için bunu söylemek ve kaç sonuç

var high_scores : ScoreBoard = API.getScoreBoard ( » Yüksek Skorlar » ) ;

high_scores.period = «Bugün » ;

high_scores.num_results = 20;

//high_scores.loadScores (

sunucudanpuanları ) yük;
5

Girdi bir oyundayüksek puanlar yüklemek içinaşağıdaki kod :

import com.newgrounds.API ;

API.loadScores ( BOARD_NAME : String , periyot : String, tag : String ) ;
6

Değiştirilen» zaman dönem dönem » » senin çeteleadı veile » BOARD_NAME .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση