Komik Oyunlar Okulu’nda Play

Herkes zaman zaman iyi bir kahkaha ihtiyacı – hatta okul çocukları. Sınıf zaman , testler ve ödev arasında , bol çocuk duygu korku bırakın ya dehşetöğretim yılı boyunca orada oluyor . Ancak her öylesine sık sık bir çocuk onu ve dikiş onun sınıf bırakır okulda oyun oynarken kendini bulacak . İyi öğretmenler biraz mizah içinihtiyaç tanır ve öğrenciler sık sık komik bir oyunda yer almak izin mutluyuz . Fill-in – the- Boş Hikayeler

Bu egzersizaynı zamanda bazı gramer dersleri öğrenirken öğrenciler komik hikayeler yazmak için izin verir . Bir fill-in- the-boş katlı anahtar kelimeler eksik boşluklar içeriyor. Fill-in – the-boş hikayeler bir kitap ile bir öğretmenboşlukları doldurmak için onu sınıfınınyardımına başvurabilirsiniz . Bazı cümleler isimler , diğerleri sıfatları veya fiilleri gerektirir . Öğrenciler süreceöğretmen tarafından istenenkategoriye uyan gibi , seçtiği bir kelime kullanmak için izin verilir . Ayı ve terimi ile örnek ,sözcüğünün almak için; cümlede doldurmak için kullanılan olabilir : & quot; John kendisi ( ayı ) & quot almak içindolaba gitti ; . Kelimeler doldurulur sonra ,öğretmen sınıfa gerihikayeyi okur , ve çoğu durumda , kahkaha hızla izler .
Grup Hikayeler

Bu etkinlik iyi bir teşvik potansiyeli ile dilbilgisi ve cümle yapısı , öğrenci ve öğretmen hem de komik olmak . Her satırdailk öğrenci kaplı kağıt boş bir levha alır ve bir hikayeninbaşlangıcını yazmak için üç dakika süre verilir. Üç dakika kadar olduktan sonra ,kağıthikayesi devam üç dakika süre verilir , her satırdaikinci öğrenci , geri geçirilir . Her öğrenci bir şeyler yazmak için bir fırsat vardı kadaregzersiz devam eder. Hikayeler bittiğinde ,öğretmensınıfa yüksek sesle okur. Çıkan hikayeler çok mantıklı olmayabilir, ama onlar & amp; # 039; . Onları işçiliği bir el vardı öğrencileri kahkahaya oluşturmak için emin yeniden
Kırık Telefon

Bu her yaş için popüler bir oyundur . Oyunu tüm katılımcılar düz bir çizgide oturan başlar . Öğretmen sağ içinöğrencininkulağına bir cümle fısıldayarak başlar . O , örneğin , söylüyorlar , ve quot olabilir ; Tom & amp ; # 039; köpek tüylü bir kuyruğu vardır . & Quot; Ilk öğrenci onu sağa doğrudan oturansınıf arkadaşı bir fısıltıylailetisini geçiren ve bu öğrencinin kendi sağdasınıf arkadaşımesajın boyunca geçer . Nihai öğrenci, duymak herkes için yüksek sesle tekrarlarmesajla , emanet kadaroyun devam eder . Çünküoyunundoğası ,cümle genelliklebaşlangıçta yaptığımızşekilde farklı sondaj çıkacaktır . Örneğin ,öğrenci söyleyebiliriz & quot olabilir ; Ron & amp ; # 039; kurbağa paslı bir çivi yedim . & Quot; Neşe oçizgiyi aşağı geçti gibimesaj nasıl değiştiğini yatıyor .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση